וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "טביב היה איתי בתקופה הקשה. עוד נחזור לחלק העליון"

מאמן בית"ר ירושלים נשם לרווחה לאחר הניצחון על הפועל פתח תקוה שקטע רצף של שלושה הפסדים: "יש לחץ, אי אפשר להתעלם ממנו, צריכים להיות יותר רגועים". בר און: "הרבה דברים לא עבדו"

one

אחרי שלושה הפסדים רצופים ובדיוק כשהלחץ החל לבעבע, מנחם קורצקי קיבל הערב (חמישי) זריקת הרגעה כאשר בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 בטדי את הפועל פתח תקוה והתקדמה למקום השביעי בטבלת ליגת העל, לפני המפגש מול מכבי תל אביב בחיפה ביום שני. קלאודמיר בכדור חופשי (6), שלומי אזולאי אחרי טעות של קאלה דרשלר (35) וז'רקו קוראץ' מעמדת נבדל (76) כבשו לזכות המארחים, כשמנגד מירקו אורמוש רק צימק (36) עבור המלאבסים, שנותרו עם 10 נקודות ויגיעו לדרבי ביום שני מהמקום האחרון.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים (שמאל) עם עוזרו אורי אוזן. ברני ארדוב
מודה לטביב, משוכנע שהעתיד יהיה טוב יותר. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים, אמר בסיום: "אחרי תקופה ארוכה שלא ניצחנו, נכנס גם לחץ של הפסדים. הניצחון הזה חשוב מאוד לביטחון של השחקנים ושל הבעלים שלנו שאני רוצה להודות לו. הוא היה איתי בתקופה הקשה. זה לא היה משחק הכי טוב שלנו מבחינת הנעת כדור, אבל מצד שני הגענו להמון חצאי מצבים והיינו צריכים לסיים את המשחק הרבה יותר מוקדם. הפנים צריכים להיות קדימה. הבקענו את השער השני וקיבלנו מחצי התקפה של הפועל פתח תקוה. יש לחץ, אי אפשר להתעלם ממנו. אנחנו צריכים להיות יותר רגועים ושקטים. אני מאמין שעם עוד ניצחון אנחנו נחזור לעצמנו ואז נהיה גם בחלק העליון של הטבלה".

על המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב הוסיף המאמן: "תנו לחגוג ניצחון אחרי הרבה זמן. נתאושש מהמשחק הזה ונתכונן למכבי תל אביב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
כל הקבוצה הייתה בינונית. עידן בר און/ברני ארדוב

עידן בר און, מאמן הפועל פתח תקוה: "הרבה דברים לא עבדו. לא ייצרנו מספיק מצבים לכיבוש, הנענו כדור אבל לא היינו תכליתיים בחלק הקדמי. לא העזנו מספיק בבעיטות לשער. בית"ר הגיעה ליותר מצבים והגיע לה לנצח. שיחקנו הרבה לרוחב, הנענו את הכדור ולא מספיק ניסינו להוציא את בית"ר מקווי ההגנה. הפנים לשבוע הבא קדימה. אני חושב שכל הקבוצה הייתה בינונית היום ואנחנו נצטרך לתקן. אין לנו הרבה זמן ונצטרך להתכונן היטב לדרבי. אנחנו מודעים לחשיבות של הדרבי לאוהדים ולמועדון. נעשה את המקסימום להחזיר את הנקודות".

רק 4,000 אוהדים הטריחו את עצמם לטדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully