וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הליגה מאוד צפופה וזה יישאר עד לסיום העונה"

4.12.2014 / 21:42

הפועל תל אביב סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים, אבל המאמן לא נסחף: "קבוצות שיהיה להן חודש לא טוב, יירדו בטבלה". דרוקר על הניצחון של ראשון לציון: "לשחקנים יש גישה מיוחדת"

one

הפועל תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 73:86 בחוץ על נס ציונה. האדומים כבר עם מאזן 4:6 והמאמן עודד קטש סיכם: "עשינו ריצות יפות עם התקפות יפות. הגארדים שלנו היו מצוינים, יינסי גייטס היה מצוין, שולדבראנד היה טוב ומרוכז. זה גרם לי ללכת עם השחקנים, לא לעשות שינויים. מאוד חששנו לפני המשחק כי רביב לימונד ולארי אובאנון נפצעו נגד ראשון לציון ולא התאמנו עד היום. זה ניצחון חשוב ויפה. היינו בשליטה, ידענו מה אנחנו עושים בכל מצב".

על התקופה הטובה של הקבוצה אמר קטש: "הדברים התאזנו כי ההגרלה שלנו הייתה מאוד קשה. היו לנו ארבעה משחקי חוץ משישה משחקים ראשונים, מה שגרם ללחץ. הליגה מאוד צפופה וזה יישאר עד לסיום העונה. מכבי וירושלים יהיו למעלה, כל שאר הקבוצות - בחודש לא טוב - יירדו בטבלה. קבוצות התחתית יעשו ניצחונות, אין לי ספק, הליגה מאוד שוויונית. קבוצה שתהיה יותר יציבה תגיע במצב יותר טוב לפלייאוף".

לארי אובאנון: "כיף להיות פה. אני מכיר את המאמן קטש, את המערכת ואת איך שהוא משחק. אני יודע מה הוא רוצה ממני. היה לי מעבר קל מראשון לציון, קיבלו אותי פה בזרועות פתוחות ואמרו לי לבוא ולשחק כדורסל. וזה מה שאני עושה. הקבוצה עברה את הסערה, ואנחנו עכשיו ב-4:6. המשחק הבא נגד חולון, יהיה משחק גדול".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "למעט הרבע הראשון, לא היינו פה. כשאתה משחק נגד הפועל תל אביב, אתה לא יכול לשחק ככה ולשמור ככה. ההגנה שלנו בשבועות האחרונים מאוד לא טובה, זה מתחיל בשחקנים ברמת האחריות שלהם, אי אפשר לנצח קבוצות כמו הפועל עם הגנה כזאת. אנשים צריכים להבין שאנחנו צריכים להבנות מאיך שנשמור, ומהאגרסיביות שנביא למגרש, והיום שיחקנו מאוד ברכות".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הגארדים שלנו היו מצוינים, יינסי גייטס היה מצוין, שולדבראנד היה טוב ומרוכז". קטש/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון שפתחה את העונה בצורה נהדרת, הפסידה בשני המחזורים האחרונים ובקבוצה חששו מהידרדרות. הערב החששות התפוגגו בזכות ניצחון 72:80 על הפועל גלבוע/גליל. המאמן שרון דרוקר: "התחלנו את המשחק עם הגנה לא טובה, אבל מהרבע השני התחלנו לשמור כמו שאנחנו יודעים וצריכים, ואני חושב שעצרנו אותם כמעט כל רבע בהגנה טובה. הליגה קשה והיה משחק קשה, גלבוע/גליל באה במומנטום אחרי שני ניצחונות".

דרוקר הוסיף: "אני מאוד שמח עם הגישה של השחקנים שלנו, יש להם גישה מיוחדת לקבוצה ולעצמם. אחרי ההפסד להפועל תל אביב הם התאספו בעצמם ודיברו ביניהם, גם באימונים ראינו את המחויבות והנחישות שלהם לבוא ולנצח ואני חושב שעשינו את זה בצורה טובה. ביום שני מצפה לנו משחק מול מכבי תל אביב וננסה לעשות את הכי טוב שאפשר. כמו שאמרתי הרבה פעמים, הליגה מאוד ארוכה ואנחנו הולכים ממשחק למשחק".

מאמן גלבוע/גליל ברק פלג: "ראשון קבוצה טובה ומנוסה, עם הרבה שחקנים שכבר עשו הרבה דברים. אני לוקח על עצמי את ההפסד הזה, כי לא מצאתי את הקצב של השחקנים, את החמישייה שתבוא ותרוץ במשחק הזה ותעשה את המהפך. קצת נרדמנו, כי בסך הכל פתחנו טוב, וברגע שאתה מוריד את הרגל מהגז אז יש להם שחקנים כמו אייזיאה סוואן וטוני יאנגר שיבואו ויעשו את הסלים הגדולים. זה חלק מהמחיר שאנחנו משלמים, אבל אני מאמין שזה עוד צעד בתהליך ההתבגרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully