וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז ופטרולול בחצי הגמר, משחק משוגע לקליארי

החלוץ שיחק 80 דקות ב-0:1 על טרגו מורש בגביע הרומני. הקבוצה של זמאן ניצחה 4:5 בפנדלים את מודנה, אחרי 4:4 ב-120 דקות. צרפת: ניצחון דרמטי לליון. ספרד: תיקו מביך לריאל סוסיאדד

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
הקבוצה שלו בין ארבע הגדולות בגביע. טוטו תמוז/GettyImages

טוטו תמוז שיחק הערב (חמישי) 80 דקות בהרכב פטרולול, שהשיגה 0:1 דרמטי על טרגו מורש ועלתה לחצי גמר הגביע הרומני. החלוץ הישראלי אמנם לא כבש הפעם, אבל תהיה לו הזדמנות לעשות זאת אולי בשלב הבא שכן האורוגוואי חואן אלבין הכריע את המשחק בדקה ה-88. פטרולול הצטרפה בשלב הבא לקלוז' ואוניברסיטטאה קלוז' שהעפילו לחצי הגמר מוקדם יותר. האלופה סטיאווה בוקרשט העפילה גם היא, אחרי ניצחון חוץ 0:1 על קראיובה.

* גביע איטלקי: קליארי ממשיכה להיות נאמנה למסורת של זדנק זמאן, והערב הייתה שותפה ל-4:4 משוגע מול מודנה מהליגה השנייה, לפני שניצחה 4:5 בפנדלים. סמואלה לונגו הציל את קליארי מהפסד כשכפה הארכה עם 2:2 בדקה ה-93 והוא איזן גם ל-3:3 בדקה ה-100, אך מודנה חזרה להוביל ודייגו פריאס כפה דו קרב מהנקודה הלבנה עם שער בדקה ה-119. גם בפנדלים חזרה קליארי פעמיים מפיגור ולבסוף עלתה לשמינית הגמר, שם תפגוש את פארמה. מנולו גביאדיני (33 בפנדל) וגונסאלו ברחסיו (58) סידרו לסמפדוריה 0:2 על ברשיה ומפגש בשלב הבא מול אינטר והסמל רוברטו מאנצ'יני.

* צרפת: במשחק שנעל את המחזור ה-16 בצרפת, אלכסנדר לקאזט הפתיע מזווית קשה בתוספת הזמן והחזיר את ליון למקום השלישי בזכות ניצחון דרמטי 1:2 על ריימס. קורנטן טוליסו נגח מקרוב לרשת בדקה השישית אחרי כדור חופשי של נביל פקיר, אבל בנג'מין מוקאנג'ו היה במקום כדי להמשיך פנימה הדיפה של אנתוני לופס ואיזן בדקה ה-36 עבור ריימס, שנכנעה רק בזמן הפציעות. אלירן עטר לא נכלל בסגל.

* גביע המלך בספרד: ריאל סוסיאדד נחלצה מהפסד במשחק הראשון מול אוביידו מהליגה השלישית, כשסיימה ב-0:0 בחוץ. הגומלין בסיבוב הרביעי ייערך באנואטה ב-17 בדצמבר. ויאריאל ניצחה 1:2 בקאדיס משערים של ג'רארד מורנו (17) ונהואל לייבה (21).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully