וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביין: "הצד החיובי מהדרבי - רוב אוהדינו התאחדו נגד המיעוט"

4.12.2014 / 18:44

מנכ"ל מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי על אירועי החודש האחרון: "מקווה שנמשיך לפעול יחד כדי להבטיח שהמיעוט לא יהרוס לכולנו. המשחק בסמי עופר ביום שני יהיה אירוע מרהיב"

one

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין התייחס היום (חמישי) לאירועים שעברו על המועדון בחודש האחרון, ואמר בין היתר לאתר הרשמי: "היה חודש לא קל לכל המועדון לשחקנים לאוהדים ולצוות. את התוצאות של הדרבי אף אחד לא אהב לראות, ורוב הקהל במכבי גינה את התנהגות המיעוט של האוהדים שהרס לכל המועדון. אבל בכל דבר שלילי יש תמיד צד חיובי ועבורי זה קיבל ביטוי בשבועות האחרונים כשרוב האוהדים התאחדו איתנו וביחד התחלנו להילחם חלק מהנושאים שעמדו על הפרק. היה מאכזב לשמוע את הקריאות והשירים שמבחינתנו אינם מקובלים אבל לקראת המשחק נגד סכנין קיימנו דיאלוג עם האוהדים, הדגשנו שוב את עמדתנו התקיפה בנושא ולא נרשמו ארועים חריגים. לאוהדים מגיע קרדיט על ההיענות ואני רק מקווה שהם ימשיכו לפעול ביחד עם המועדון ונצליח לנצח על מנת להבטיח שהמיעוט לא יהרוס לכולנו".

"מהניסיון שצברתי בכדורגל ומה שראיתי שמצליח במועדוני כדורגל - כשרוב האוהדים מגיעים למגרש וחשים כי מוכתמים ע"י מיעוט, נוצר תהליך בו אנשים רוצים להפגין כמה הם גאים במועדון ורוצים להגן על תדמיתו – זה דבר מאוד בולט ב-'שיטור עצמי'", הוסיף ביין. "אני רואה את זה קורה עכשיו במכבי תל אביב, כשנשמעים שירים לא ראויים והתנהגות שאנחנו לא מוכנים לסבול אז אנשים מתחילים לשרוק בוז למיעוט המקלל ולנסות להשתיק את הקריאות. היה מאוד מעודד לראות את זה קורה במשחק בנתניה וזה בדיוק מה שקרה. אמנם קיבלנו לצערנו זימון לבית הדין, אך יחד עם זאת אני מקווה שינהגו בתבונה ויבינו כי הרוב יצא כנגד המיעוט ומה שאנחנו מכנים כ-'שיטור עצמי' נכנס לפעולה. נגד סכנין אמש, היjתי שבע רצון יחד עם יתר אנשי המועדון, לראות את תגובת האוהדים שהתנהגו כראוי וצריך לחלוק להם שבחים על כך בהתחשב במה שאנו מנסים לעשות".

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בסמי עופר, לו צפויים להגיע לפחות 26 אלף אוהדים, אמר ביין: "צפוי לנו ערב מיוחד בדמות משחק בסמי עופר ביום שני כשהכרטיסים כמעט אזלו. נותרו כרטיסים בודדים העומדים למכירה ואנו מקווים לאיצטדיון מלא. עבור מכבי תל אביב, לנסוע לאיצטדיון כזה ולהציג את המועדון באור החיובי ביותר, אני בטוח שזה בדיוק מה שהמועדון זקוק לו ברגע זה. אני משוכנע כי יום שני יהיה ארוע מרהיב עבור המועדון, האוהדים ינהגו בהתאם. תמונות מהמשחק ירוצו ברחבי אירופה ויתחילו לשקף את מכבי תל אביב בצורה בו היא אמורה להיות מוצגת ולא מה שהתמודדנו איתו בשבועות האחרונים".

רועי ריינשרייבר: "כאוהד, אני לא חושב שמגיע לזהבי אדום. כשופט, אני יודע שמגיע לו אדום"

צפו במרטין ביין מדבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully