וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שישי ברציפות לבני יהודה, קרית גת דולקת אחריה

מערכת וואלה! ספורט

5.12.2014 / 16:55

גל צרויה כבש בדקה ה-19 והעניק לזהובים 0:1 ביתי על מכבי הרצליה בבלומפילד הריק. קרית גת ניצחה את אחי נצרת 0:3 בחוץ והיא קרובה למוליכה, טל איילה הבקיע צמד. לוד-טבריה 0:1

one

היום (שישי) יצא לדרך המחזור הרביעי בליגה הלאומית. ארבעה משחקים התקיימו היום, ארבעה נוספים ייערכו ביום שני.

בני יהודה - מכבי הרצליה 0:1

ניצחון שישי ברציפות לזהובים, שלא היטיבו לשחק מול יציעים ריקים בבלומפילד - זכר למשחק נגד בני לוד. יחד עם זאת, יוסי אבוקסיס ושחקניו ממשיכים להוביל את הטבלה. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-19; פדרו גלבאן מסר לגל צרויה המצוין וזה דהר לתוך הרחבה של הרצליה באין מפריע, ומול אבי אבגי גלגל פנימה. שער שביעי של צרויה העונה. מכאן התפתח משחק שווה כוחות, כשהרצליה לא הייתה רחוקה משוויון בכמה הזדמנויות, אבל לא הצליחה לכבוש וגם נעצרה פעם אחת במשקוף.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
עוד ניצחון? אבוקסיס/מגד גוזני

מכבי אחי נצרת - עירוני קרית גת 3:0

טל איילה כבש צמד בדקות 24 ו-80 והוביל את העולה החדשה ניצחון חוץ יקר על קבוצה יומרנית ובעלת סגל מצוין. רן בן שמעון חתם בתוספת הזמן אחרי שעוביידה אבו רביע המקומי הורחק. קרית גת עם ניצחון שני ברציפות והגדלת הפער מהמקום השלישי לארבע נקודות (לפחות זמנית). אחי נצרת שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, שוב רואה איך הצמרת הגבוהה בורחת לה.

seperator

הפועל בני לוד - עירוני טבריה 0:1

ניצחון שני ברציפות לבני לוד ורביעי בחמישה משחקים. ינון ברדה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-60 והקבוצה שלו הבהירה היטב שהיא לא תוותר בקלות על מאבק העלייה. סלימאן אזברגה המורחק לא עמד על הקווים, אבל לוד טיפסה לפחות זמנית למקום השלישי. טבריה מידרדרת אחרי הפסד שלישי ברציפות.

seperator

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 0:1

הקבוצה של שרון מימר קטעה את רצף ההפסדים שעמד על ארבעה, התרחקה מהקו האדום ועברה את היריבה שלה היום. ירדן שגיב האורח הורחק בדקה ה-55 וראשון לציון ניצלה את היתרון המספרי כדי לנצח משער של עומרי שקל בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully