וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ממשיכה לדהור, ראשון לציון חזרה לעצמה

צפו: האדומים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 73:86 על נס ציונה אחרי הופעה מצוינת של לימונד ואובאנון. הכתומים התאוששו משני ההפסדים עם 72:80 על גלבוע/גליל. אילת חוללה עוד קאמבק ב-78:88 על נהריה

one

צפו בתקציר הניצחון של הפועל תל אביב על נס ציונה

המחזור העשירי בליגת העל נפתח הערב (חמישי) עם שלושה משחקים, יימשך ביום שבת עם שני משחקים נוספים ויינעל ב-31 לדצמבר בהתמודדות בין הפועל חולון להפועל ירושלים. הפועל תל אביב המשיכה לניצחון שלישי ברציפות, הפעם על עירוני נס ציונה, 73:86 בזכות הופעה נהדרת של דוראנד סקוט (19 נקודות), רביב לימונד ולארי אובאנון (18 כל אחד). מכבי ראשון לציון, אחרי שני הפסדים שעצרו את פתיחת העונה הטובה שלה, פגשה את גלבוע/גליל ושרון דרוקר השיג ניצחון חשוב על האקסית 72:80. הפועל אילת, אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה, חוללה מהפך נפלא נגד עירוני נהריה של רועי חגאי והשיגה ניצחון חשוב 78:88.

לארי אובאנון שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם רביב לימונד. ברני ארדוב
ממשיכים לדהור. רביב לימונד ולארי אובאנון/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 86:73

הפועל תל אביב ממשיכה לקרוץ לצמרת והערב היא השיגה ניצחון חוץ יוקרתי ביותר שמהווה משחק שלישי ברציפות שבו היא יורדת מנצחת. הערב קיבלנו עוד הופעה נהדרת של רביב לימונד שעם 18 נקודות ותשעה אסיסטים העלים כמעט לחלוטין את הקבוצה של נדב זילברשטיין שספגה הפסד שני ברציפות. בזכות הניצחון, הפועל תל אביב משפרת את מאזנה ל-4:6, מאזן זהה ליריבה שלה הערב, שכרגיל התבססה בעיקר על קרייג סמית' שקלע 22 נקודות.

לאמיין ווילסון הפציץ שלשה בפתיחת המשחק ונס ציונה הייתה הקבוצה שהכתיבה את הקצב עם נקודות של טל דן, מאיר טפירו וקרייג סמית'. האדומים שבו לעניינים ויחזקאל סקוורר הוריד את הקבוצה בפיגור מינימלי 20:17. בפתיחת הרבע השני נמשכה הריצה של הפועל תל אביב שהגיעה ל-0:13 בדרך ל-20:26 לאורחים כאשר מורן רוט החטיא פעמיים בארבע דקות. בדיוק אז נס ציונה התעוררה שוב, טפירו ודן חיממו את הידית ו-ווילסון הפך ל-29:31. אובאנון ויונתן שולדברנד דייקו מחוץ לקשת, אבל עד ההפסקה הפער קוזז ל-39:41 להפועל תל אביב.

לימונד ודוראנד סקוט הצעידו מיני בריחה ברבע השלישי ויחד עם שלשה נוספת של שולדברנד הפער צמח לתשע. נס ציונה חיפשה תשובות, סמית' קלע נקודות חשובות ויחד עם שלשה של פרסטון נואלס קיבלנו שוב משחק צמוד. אלא שהפועל תל אביב דאגה להחזיר לעצמה את הפער הדו ספרתי ועד סוף הרבע השלישי זה עמד על 56:66. נואלס המשיך להיות הדומיננטי אצל המארחים עם חמש רצופות וסמית' צימק מהעונשין לארבע בלבד. שולדברנד הוציא מעט את הרוח מהמפרשים של נס ציונה עם שלשה נוספת, השלישית שלו במספר, ומכאן כבר הכותמים התקשו לחזור ונכנעו 86:73.

קלעו לנס ציונה: קרייג סמית' 22, לאמיין וילסון 16, פרסטון נואלס 14 ו-7 אסיסטים, טל דן 10 ו-10 ריבאונדים, מאיר טפירו 6, מורן רוט וטוני איסלי 2 כ"א, גיל אמיתי 1. רובי בוסטיין ואור סולומון שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: דוראנד סקוט 19, רביב לימונד (9 אסיסטים) ולארי אובאנון 18 כ"א, יינסי גייטס 14 ו-8 ריבאונדים, יונתן שולדרבאנד 13, מתן נאור ויחזקאל סקוורר 2 כ"א. ווילי וורקמן, ג'רון מיימון וגולן גוט שיחקו ולא קלעו.

קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
היה טוב, אבל מי יזכור את זה? קרייג סמית'/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל 72:80

פתיחת העונה הטובה של מכבי ראשון לציון נבלמה במחזורים האחרונים, אבל אין כמו הפועל גלבוע/גליל שעמדה מנגד כדי להחזיר את הכתומים לעניינים עם משחק מצוין שמשפר את מצבם בצמרת. הקבוצה של ברק פלג לא הצליחה לנצח באף אחד מארבעת הרבעים, ובעיקר ראתה חמישה שחקנים של ראשון לציון קולעים בספרות כפולות ובראשם ג'קי קארמייקל שסיים עם 17 נקודות כשיחד עם טוני יאנגר ואיזייה סוואן (16 כל אחד) הם הנחילו הפסד לגלבוע/גליל שדווקא ניצחה בשני המחזורים האחרונים והייתה בכיוון הנכון.

ג'קי קארמייקל היה האיש החם אצל המארחים בדקות הראשונות, אבל אלכס יאנג הראה שגם הוא הופיע עם ארבע רצופות ויחד עם ג'רמייה ווילסון ואנתוני גודס הפער של האורחים צמח לשש. שלשה של ג'רי סמית' החזירה ל-23:23 בסוף הרבע. שתי הדקות הראשונות של הרבע השני היו נטולות נקודות, אבל רפי מנקו שבר את הבצורת ויחד עם איתי שגב ו-ווילסון הפער עלה לחמש עבור האורחים. אלא שמכאן ראשון החלה להיכנס לדקות טובות, טוני יאנגר צלף שלשה והפך בדרך ל-34:37 לכתומים עד המחצית.

גלבוע/גליל כמעט ולא הייתה קיימת ברבע השלישי, והאיתות לכך ניתן על ידי איזייה סוואן שצלף שלשה בפתיחה. יאנג עוד ניסה להשאיר את האורחים, אבל יאנגר וסוואן הפציצו בדרך להפרש דו ספרתי שקוזז מעט ל-63:55 עד סוף הרבע. נגמר? ממש לא כי גלבוע/גליל חזרה לעניינים בדיוק בזמן וזה התחיל עם שלשות של עודד ברנדווין ו-ויין צ'יזם שהקטינו לשתי נקודות הפרש בלבד. ראשון לציון שוב ניסתה לברוח ודאוסן קלע נקודות חשובות. ההמשך לא היה סימפטי במיוחד עבור גלבוע/גליל שהתקשתה לייצר נקודות ובעיקר ראתה את סמית' ויאנגר סוגרים את הסיפור עם 72:80.

קלעו לראשון לציון: ג'קי קרמייקל 17, טוני יאנגר אייזיה סוואן 16, ג'רי סמית' וג'רמיס סמית' 10 כ"א, שון דאוסן 7, ניצן חנוכי 4 ו-8 אסיסטים. איגור נסטרנקו ועמית בן דוד שיחקו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: אלכס יאנג 17, ויין צ'יזם 15, ג'רמיה וילסון 14 ו-10 ריבאונדים, אנתוני גודס ועודד ברנדוויין 7 כ"א, איתי שגב ורפי מנקו 6 כ"א. נמרוד טישמן (5 אסיסטים) שיחק ולא קלע.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר הניצחון של מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
שון דאוסן, מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
חזרו לעצמם עם עוד משחק מצוין שלו. שון דאוסן/מגד גוזני

הפועל אילת - עירוני נהריה 78:88

הפועל אילת הוכיחה הערב שעם קצת סבלנות, אפשר לקבל מהקבוצה של דן שמיר גם כדורסל חיובי. אחרי המהפך הגדול בתחילת השבוע נגד מכבי חיפה, הגיע ניצחון נוסף במשחק שבו אילת אמנם רדפה אחרי העולה החדשה לא מעט, אבל ברבע האחרון היא סידרה לעצמה מהפך שהשאיר את הקבוצה של רועי חגאי על שני ניצחונות בלבד. לא פחות משישה שחקנים באילת קלעו בספרות כפולות ובראשם עמד קאליף וויאט שסיפק כמה נקודות חשובות וסיים עם 19 נקודות. יחד עם 17 של אדריאן יוטר ו-16 של אפיק ניסים, אילת מרשה לעצמה להסתכל על האור בקצה המנהרה אחרי פתיחת העונה החלשה.

אפיק ניסים נתן איתות בפתיחת המשחק עם שלשה ראשונה, אבל נהריה נכנסה מהר מאוד לעניינים כאשר רוברט רות'בארט סיפק דקות טובות בשלהי הרבע סיפק ארבע רצופות ומארק ליונס קבע 13:20 בסוף הרבע. אילת המשיכה לרדוף גם ברבע השני, בייחוד אחרי שאייל שולמן צלף שתי שלשות רצופות. אלישי כדיר הספיק לצמק לשש, ונייט מילר דאג לשמור על הפרש סביר עד ההפסקה 34:40.

ערן אסנטי פתח את הרבע השלישי עם שלשה, אבל מכאן נהריה נעצרה מעט בהתקפה והחזירה את אילת לעניינים אחרי שקאליף וייאט דייק עם שלשה שהקטינה לשתי נקודות. אלא שבדקות הבאו מילר ולאוסון נהנו מדקות טובות ויחד עם רות'בארט האורחים ירדו ביתרון 57:62 בסוף הרבע השלישי. אילת לא ויתרה על המשחק, ניסים קלע חמש רצופות ושלשה של וויאט חוללה מהפך ושתי נקודות שלו באמצע הרבע העלו את הדרומיים ליתרון של חמש. דווקא אז אסנטי ושולמן החטיאו, ואילת מיהרה לברוח ל-71:79 עם שתיים של אלישי כדיר. לאוסון עוד עשה קולות של קאמבק עם שלשה שהקטינה לחמש בלבד, אבל ניסים השיב מעולה עם שלשה בצד השני. מכאן קיבלנו קרב מהקו, אבל נהריה לא הצליחה לקחת את הניצחון מדן שמיר בדרך ל-78:88.

קלעו לאילת: קאליף וייאט 19 נקודות ו-7 אסיסטים, אדריאן יוטר 17 ו-12 ריבאונדים, אפיק ניסים 16, אלישי כדיר 14 ו-10 ריבאונדים, עמית שמחון 12, בריאן אסברי 10. שון אוואנס, ניב ברקוביץ' ועמית ביר כץ שיחקו ולא קלעו.

קלעו לנהריה: אייל שולמן 16, נייט מילר 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, רוברט רותבארט וג'ון וויליאמסון 13 כ"א, ערן אסנטי 7, מארק ליונס 5. אופיר הובר, דניאל איידן וסיימון פרין שיחקו ולא קלעו.

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
עוד משחק שהוא דומיננטי. אפיק ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully