וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לעמירם הלוי: "יש לקיים את חצי גמר וגמר הגביע בירושלים"

4.12.2014 / 16:59

לנוכח המלצת ועדה באיגוד הכדורסל לקיים את המשחקים בנוקיה, פנה ראש עיריית ירושלים ליושב ראש האיגוד: "אירוח בהיכל הפיס הוא המעשה הטבעי והלאומי הבסיסי ביותר. אבקשך להורות שכל האירועים הממלכתיים של האיגוד יתקיימו בבירה"

הארנה בירושלים. ברני ארדוב
ממתינים להחלטה. הארנה בירושלים/ברני ארדוב

בירושלים כועסים לנוכח האפשרות שמשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורסל לא יתקיימו בארנה. ב-16 בדצמבר תתקיים ישיבת הנהלה של איגוד הכדורסל אז ייקבע באופן סופי היכן יתקיימו המשחקים, אבל ועדה מצומצמת כבר הספיקה להמליץ להנהלה לקיים את המשחקים בנוקיה. מי שיוצא נגד הכוונה הזו הוא ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שפנה בנושא ליושב ראש איגוד הכדורסל, עמירם הלוי.

"הופתעתי לקרוא פרסומים בכלי התקשורת השונים לפיהם נשקלת האפשרות לקיים את האירועים באולם שאיינו היכל הפיס - ארנה ירושלים", כתב ברקת. "היכל הפיס נבנה בין היתר על מנת לארח בבירת ישראל את כל האירועים הממלכתיים המשמעותיים הקשורים לענף. כיום, לאחר שנים של עוול היסטורי, בהם לא התקיימו משחקי חצי הגמר וגמר גביע המדינה בירושלים כיאה לבירת ישראל, אנו ערוכים לארח את המשחקים במתקן הכדורסל הגדול והמפואר במדינה. הושקעו בהיכל למעלה מ-400 מיליון שקל והוא עומד בכל הסטנדרטים הבינלאומיים לרבות תקני פיב"א והיורוליג".

ברקת המשיך: "אירוח משחקים אלה בהיכל הפיס הינו המעשה הטבעי והלאומי הבסיסי ביותר ומהווים חשיבות גדולה עבור בירת ישראל כמארחת של המשחקים הממלכתיים הרשמיים החשובים ביותר במעמד נשיא המדינה. על מנת שלא יהיה ספק באשר לקיום האירועים שבנדון בהיכל הפיס, הנחיתי את אנשי חברת אריאל, החברה המנהלת את היכל הפיס, לעשות כל שיוכלו לממש את אירוח המשחקים, לרבות שהתנאים המסחריים שהוצעו לאיגוד הכדורסל לא יפלו מהתנאים שהוצעו לאיגוד על ידי אולימות אחרים ואף משופרים לעומתם. דווקא בעת הזו, בשעה שעיני כל נשואות לירושלים ולמתרחש בה, זה הזמן לחזק את ירושלים. אבקשך להורות שכל האירועים הממלכתיים של איגוד הכדורסל יתקיימו בבירת ישראל אשר מוכנה וערוכה לקלוט משחקים חשובים וסמליים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully