וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את לברקוזן

האלופה רשמה ניצחון 11 ב-14 משחקים, כשפרנק ריברי כובש את השער ה-100 במדים האדומים. הפער בצמרת חזר לשבע נקודות, אחרי שוולפסבורג ניצחה מוקדם יותר 1:3 בהאנובר

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג (ימין). Joern Pollex, GettyImages
האלטרנטיבה הגדולה לבאיירן. וולפסבורג ודה ברוין/GettyImages, Joern Pollex

המחזור ה-14 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ה-0:1 של דורטמונד על הופנהיים, בזכות שער של אילקאי גונדואן המצוין. קבוצה שנמצאת בכושר נהדר היא וולפסבורג, שרשמה ניצחון תשיעי העונה עם 1:3 בחוץ על האנובר. שאלקה חגגה רביעייה שנייה ברציפות, עם 0:4 בחוץ על שטוטגרט כשאריק מקסים צ'ופו מוטינג כובש שלושער. מנשנגלדבאך חזרה לנצח עם 2:3 על הרטה ברלין ואוגסבורג המפתיעה ניצחה 1:2 את קלן בחוץ. פאדרבורן סחטה 1:1 ביתי מפרייבורג. במשחק שנעל את היום הצליחה באיירן מינכן לנצח 0:1 את באייר לברקוזן בזכות שער של פרנק ריברי ולהגדיל את הפער בפסגה בחזרה לשבע נקודות.

אגב, ביום חמישי אושרה הכנסת טכנולוגית עין הנץ לבונדסליגה החל מהעונה הבאה. ההחלטה אושרה ברוב של 3:15, כששאלקה איינטרכט פרנקפורט ופאדרבורן היו שלוש המתנגדות היחידות.

שחקן בורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן חוגג בגמר ליגת האלופות. רויטרס
19 איומים, שלו נכנס. גונדואן/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 0:1

שום דבר לא הולך העונה לסגנית האלופה, אבל מול הופנהיים הצנועה היא סוף סוף אספה שלוש נקודות וסיפקה נחת לאלפי אוהדיה ביציעים. אחרי ששמטה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול פאדרבורן ואחרי שספגה הפסד 2:0 אומלל במיוחד מול איינטרכט פרנקפורט בחוץ, הפעם שחקניו של יורגן קלופ לא איבדו את יתרונם ושמרו על קור רוח עד לשריקת הסיום, ועוד מול אחת הקבוצות המלהיבות שיש בבונדסליגה כיום.

השוורצגלבן, שנעלו את הטבלה ערב המשחק, עלו זמנית מעל הקו האדום. הסכר נפרץ בדקה ה-17. פייר אמריק אובמיאנג הגביה כדור מדוד ומדויק מצד ימין, אוליבר באומן תפס אוויר ואילקאי גונדואן נגח לרשת החשופה. שער הראשון העונה לקשר המצטיין ו-0:1 לדורטמונד. בהמשך דורטמונד הפעילה לחץ על האורחים, והייתה טובה יותר, אבל למרות שבעטה 19 פעם לעבר שער האורחים, היא לא הצליחה לכבוש יותר משער אחד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם ראפיניה. Matthias Hangst, GettyImages
פרנק ריברי עם שער יפה/GettyImages, Matthias Hangst

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 0:1

ניצחון 0:1 שני ברציפות לאלופת גרמניה, כשהמנוצחת הפעם הייתה לברקוזן, שהייתה במקום השלישי בליגה ערב המחזור. באיירן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-36, שבע יותר מוולפסבורג השנייה, כשפרנק ריברי כובש את השער ה-100 שלו במדי הבווארים בכל המסגרות. הקבוצה של רוג'ר שמידט ירדה אל המקום הרביעי עם 23 נקודות.

דווקא לברקוזן הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה כשקארים בלארבי מגיע להזדמנות מצוינת ואפילו מכניע את מנואל נוייר, אבל חואן ברנאט הגיע מאחור כדי להציל מהקו. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-51 כשקרן מצאה את צ'אבי אלונסו, שהוריד בנגיחה לפרנק ריברי, שבעט מהאוויר עם רגל שמאל פנימה מ-12 מטר. 0:1 לבאיירן מינכן בסיום.

אריק מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה (ימין) חוגג עם רומן נוישטאטר. Daniel Kopatsch, GettyImages
צ'ופו מוטינג עם שלושער/GettyImages, Daniel Kopatsch

שטוטגרט - שאלקה 4:0

דווקא אחרי ה-5:0 הביתי והמביך מול צ'לסי בליגת האלופות, חזרו הרויאל בלוז לנצח בצורה מרשימה מאוד בליגה המקומית. שאלקה, שבמחזור שעבר חגגה עם 1:4 ביתי על מיינץ, כבשה רביעייה נוספת כדי לחגוג עם 0:4 גדול בשטוטגרט. אחרי שבמחזור שעבר חגג קלאס יאן הונטלאר שלושער נהדר, הפעם היה זה אריק מקסים צ'ופו מוטינג שחגג שלושה שערים. שאלקה נותרה במקום החמישי עם 23 נקודות. מהצד השני, שטוטגרט חזרה למקום ה-18 והאחרון עם 12 נקודות בלבד. זאת לאחר שבמחזור שעבר ניצחו השוואבים 1:4 את פרייבורג בחוץ במשחק הבכורה של הוב סטיבנס. לראשונה בבונדסליגה, שטוטגרט עם שלושה הפסדי בית ברציפות מבלי לכבוש שער.

הקבוצה של רוברטו די מתאו עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה כשכדור חופשי של טרנקילו בארנטה מצא את צ'ופו מוטינג, ששינה את כיוון התנועה של זה וקבע 0:1. השני של שאלקה הגיע בדקה ה-10 והפעם הכובש היה מקס מאייר, שהצליח לנגוח נהדר מזווית קשה כדי לקבוע 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-21 כשצ'ופו מוטינג נוגח מקרוב פנימה לאחר קרן של בארנטה. השער הרביעי הגיע בדקה ה-61 כששוב בארנטה בישל לצ'ופו מוטינג שכבש את השלישי שלו וקבע 0:4.

האנובר - וולפסבורג 3:1

הזאבים ממשיכים להיות האלטרנטיבה הכי גדולה לבאיירן מינכן. וולפסבורג רשמה את הניצחון התשיעי שלה העונה עם 1:3 מרשים מאוד בחוץ מול האנובר כדי לשפר את מאזן הנקודות שלה ל-29, שבע פחות מבאיירן המוליכה. האנובר נותרה במקום השמיני עם 19 נקודות.

הקבוצה של דיטר הקינג עלתה ל-0:1 כבר בדקה הרביעית כשמסירת עומק מצוינת של איבן פרישיץ' מצאה את קווין דה ברוין, שנותר לבד מול רון רוברט צילר והכניע אותו. המקומיים הצליחו לאזן בדקה ה-45 כשמסירה יפה של ג'ימי בריאן מצאה את חוסלו, שנגח פנימה את ה-1:1. וולפסבורג לא ויתרה ובדקה ה-69 מצאה את השני כשהגבהה יפה של פרישיץ' מצאה את באס דוסט, שנגח נגד כיוון התנועה של צילר כדי לקבוע 1:2. השלישי והאחרון הגיע בדקה ה-85 כשמקסימיליאן ארנולד קיבל כדור רוחב מצוין ונותר לבד מול צילר. הקשר/חלוץ הכניע את השוער וקבע 1:3.

משחקים נוספים:
בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 2:3
לגלדבאך: טוני יאנטשקה (9), רפאל (53), תורגן הזאר (83), להרטה: יוליאן שיבר (45), סלומון קאלו (90, פנדל)

קלן - אוגסבורג 2:1
לקלן: אנתוני אוג'ה (13), לאוגסבורג: ניקולה דג'ורדג'יץ' (53), אלכס אסוויין (90)

פאדרבורן - פרייבורג 1:1
לפאדרבורן: אליאס קאצ'ונגה (89), לפרייבורג: ולדימיר דארידה (18)

המעודדות של קלן. Alex Grimm, GettyImages
המעודדות של קלן בתצוגה מיוחדת לקראת חג המולד/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully