וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני מבסוט, אני נהנה פה, כיף לי"

בלאט? "אין קיצורי דרך". מקל? "בקרוב הוא יתפוצץ". קאזינס? "הסנטר הטוב בליגה". הסגנון האישי? "אני עדיין מחפש איזון". ומה עם חזרה למכבי? "היא הבית, אבל...". עומרי כספי נשמע אופטימי בראיון בגלי צה"ל

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
"נשאר עם הרגליים על הקרקע, מי כמוני יודע שהעונה ארוכה". כספי/AP

אחרי פתיחת העונה המבטיחה שלו ושל סקרמנטו, לעומרי כספי יש הרבה סיבות להיות אופטימי. הקינגס במאזן 9:9, שאומנם לא מספיק לכלום במערב הצפוף והאיכותי, אבל הפורוורד הישראלי יכול להתגאות בהרבה דקות על המגרש, הרבה ביטחון ואמונה מהמאמן, ובעיקר הרבה מהלכים חיוביים על הפרקט. בשיחה עם "עושים ספורט" בגלי צה"ל, כספי פירט בהרחבה על העונה שעוברת עליו, ועל האפשרות שיחזור למכבי תל אביב.

על ההצלחה של סקרמנטו והתקוות: "עד עכשיו לוח המשחקים שלנו היה קשה מאוד, ואנחנו במקום שבו רצינו להיות בו - 50 אחוז בדצמבר. הפציעה של דמרקוס פוגעת, אבל אנחנו מסתכלים על מה שיש ומנסים לנצח כמה שאפשר.

"באופן אישי - עדיין מוקדם לצאת במסקנות, מי כמוני יודע שהענה מאוד ארוכה. בינתיים אני מבסוט, נהנה, כיף לי, אני מרגיש בבית, אבל הרגליים על הקרקע, ממשיך לעבוד ולנסות להשתפר.

"מה השתנה העונה? דמרקוס הפך לסנטר הכי טוב בליגה, ועם סנטר כזה שהשתפר הגנתית והתקפית ומנהיג את הקבוצה - קשה לעצור אותנו. בכל ערב אנחנו הולכים הכי הרבה לליגה לקו העונשין, וזה בעיקר בזכותו. ובכלל, החבר'ה פה התבגרו. רודיי גיי, דארן קוליסון, יש פה חומר שבאמת אפשר לבנות עליו".

על המחמאות שהוא קיבל מהמאמן מייקל מלון: "אני מאוד אוהב אותו, כיף לעבוד איתו. כיף לשמוע מחמאות, אבל באמת העונה ארוכה, הכי חשוב זה למשוך את זה לכל העונה. האם זה יספיק לפלייאוף? מבחינת לוח המשחקים, בנובמבר שיחקנו נגד הקבוצות הכי טובות בליגה, היה לנו את הלו"ז הכי קשה. אם נגיע לינואר במאזן טוב, אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף. אין סיבה שלא. יש קהל נהדר, יש שחקנים טובים שרוצים להצליח, אין סיבה שלא".

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
"מעדיף 4 זריקות שאני קולע ב-60 אחוז מאשר זריקה אחת שאני קולע ב-38 אחוז"/AP

על התחושות האישיות: "כיף לי פה, לא אשקר, זה מקום שגידל אותי כילד וחזרתי אליו אחרי שש שנים בליגה. כשהם התקשרו אליי, הדבר הראשון שעלה לי בראש זה איך התחלתי פה את הדרך ואיך קיבלו אותי יפה. עכשיו אני מרגיש גם הרבה יותר בשל ומוכן לעשות את המשחק שלי. שש שנים זה לא צחוק".

על נבחרת ישראל: "כל קיץ אני חוזר לנבחרת ולומד עוד, והקיץ האחרון עזר לי ללמוד עוד ועוד. נכון, זה יוצר קצת עומס, אבל אני נהנה בנבחרת. זה כבוד לייצג את המדינה, זה עוזר לי כשחקן, אני מרגיש שכל קיץ אני לומד את הבסיס, לומד את הכדורסל של אירופה, מקבל ביטחון, משחק הרבה דקות, לומד מהמאמנים הכי טובים שיש. אני אוהב לעבוד עם המאמן האישי שלי דייויד ת'ורפ, אבל גם עם המאמנים שלי בנבחרת".

על העונות הפחות טובות בקליבלנד וביוסטון: "עברתי תהליך שהייתי חייב לעבור. כל שחקן עובר עליות וירידות. היו לי תקופות טובות, גם ביוסטון, הכל זה חוויות שאתה עובר ומתחשל, וחשוב לשמור על איזון, לא לעלות יותר מדי למעלה ולא לרדת יותר מדי למטה".

על הסגנון האגרסיבי שלו השנה, שכולל יותר חדירות לסל: "אני עדיין מחפש איזון, אסור לי לאבד את האיום של קליעה מבחוץ. אני תמיד מנסה למצוא את הזריקה עם האחוזים הכי טובים, כך שמעדיף 4 זריקות שאני קולע ב-60 אחוז מאשר זריקה אחת שאני קולע ב-38 אחוז".

על קווין מקהייל, עמו התחבק במשחק של סקרמנטו מול יוסטון העונה: "זו לא הייתה רק החלטה שלו לשחרר אותי, יש ג'נרל מנג'ר. גם אם לא רצה אותי, זה לא פוגע בהערכה הגדולה שיש לי כלפיו, גם כשחקן ענק, וגם כמאמן שלמדתי ממנו המון. אני אוהב אותו, הוא לימד אותי והיה דמות חשובה עבורי".

על המעברים הלא צפויים בין הקבוצות ב-NBA: "זה העסק, אין מקום לרגשות, מחר אתה יכול לעבור בטרייד, ולהשתחרר רגע אחרי. גל מקל? זה לא נתפס בעיניי, הוא שחקן NBA לגיטימי, הוא מדהים, אבל הזמן שלו יגיע, מי שמכיר אותו יודע שהוא מת להתפוצץ על איזה קבוצה, מקווה שזה יקרה בקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"אליפות לא לוקחים בנובמבר". בלאט/AP

על קליבלנד ובלאט: "ברור, אני עוקב אחריהם כל הזמן. יש להם רמת כישרון בלתי רגילה, וזה לוקח זמן. אין קיצורי דרך, לא ברמות האלה, ולא בלוח המשחקים שהיה להם בתחילת השנה. לא פשוט לשחק בשיקגו, בטורונטו, כשאין אימונים, ואין זמן לעבוד ולהתחבר. זו עונה ארוכה, לא לוקחים אליפות בנובמבר, חשוב שיהיו בשיאם באפריל-מאי-יוני".

על העבודה של בלאט מול כוכבי על: "הוא עובד עם כוכבים בסדר גודל אחר. ברור שזה שונה ממכבי. אתה יכול לדרוש מהם, אבל ידוע לכולם שיש להם יחס אחר. הם לא ילדים, אלה שחקנים עם כישרון, עם ניסיון גדול, הם אולסטאר, הם כוכבים ברמה הכי גדולה בעולם".

ומה לגבי חזרה למכבי תל אביב? "לא יודע, כמו שמכבי יודעים ואני יודע - מכבי זה הבית שלי, אבל ברור שכרגע אני נמצא במקום שאני אוהב, ואם ארצה לחזור לאירופה - ברור שמכבי תהיה האופציה הראשונה שלי. אבל כרגע אני לא מתעסק בזה, רק רוצה להגשים את עצמי בתור שחקן".

על מעמדו בליגה ועל השיקולים הכלכליים: "ברור שהמטרה היא לקבל חוזה גדול ב-NBA. כשאתה משחק על חוזה מינימום, אתה נאבק על המקום שלך עם עוד הרבה שחקנים שמקבלי חוזה מינימום. כשמחתימים אותך על חוזה גדול, הקבוצה כבר בונה עליך כי היא כבר משלמת עליך הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully