וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קרטר וויליאמס הודה: "השתחרר לי המון לחץ מהחזה"

כוכב פילדלפיה, שהוביל את קבוצתו לניצחון ראשון העונה והציל אותה מהשוואת השיא השלילי, הצליח להירגע מעט. גם אייברסון פרגן. פופוביץ' על ההפסד: "שחקני החמישייה לא רצו מספיק"

שחקן פילדלפיה 76' מייקל קרטר וויליאמס. AP
יכול להיות קצת יותר רגוע עכשיו. קרטר וויליאמס/AP

היה ונגמר. פילדלפיה נכנסה למשחק החוץ הלילה (בין רביעי לחמישי) במינסוטה עם 17 הפסדים רצופים מפתיחת העונה, אחד פחות מהשיא השלילי של כל הזמנים, ששייך לנטס משנת 2009/10. אלא שהסיקסרס נלחמו, נשכו ובעטו ובסוף, בזכות הצגה של מייקל קרטר וויליאמס, שסיים עם 20 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, הם ניצחו 77:85 ויכולים לחלום עכשיו על רצף ניצחונות. הסיקסרס ניצחו רק בפעם החמישית ב-54 המשחקים האחרונים שלהם ובפעם הראשונה אחרי 23 הפסדים רצופים ליריבות מהמערב.

"זו הקלה אדירה. השתחרר לי המון לחץ מהחזה", הודה קרטר וויליאמס, "אני חושב שזה נכון לגבי כל שאר הקבוצה". המאמן ברט בראון הוסיף: "אנחנו מרגישים שהניצחון הזה הוא התמורה לעבודה הקשה שלנו. יש לי כל כך הרבה הערכה לשחקנים האלה, הם אף פעם לא מוותרים". גם אלן אייברסון פרגן: "ברכות, חבר'ה. תמשיכו להילחם ותישארו חזקים", כתב "התשובה" בחשבון הטוויטר שלו.

האלופה סן אנטוניו נפלה בהארכה בברוקלין. הספרס חזרו מפיגור 14 בחמש הדקות האחרונות, אבל נכנעו לבסוף 95:93 לנטס, שקיבלו 26 נקודות ממירזה טלטוביץ'. הפאוור פורוורד סיפר שלפני ההארכה ניגש אליו מאמנו ליונל הולינס: "החטאתי שמונה מעשר הזריקות האחרונות שלי והוא אמר לי 'תאפס את הראש שלך ותתחיל לשחק'". זה עבד מצוין ומן העבר השני, גרג פופוביץ' תלה את ההאשמה בחמישייה שלו: "הם היו מאוד מרושלים ורוב המשחק לא שיחקו חזק כמו הנטס. ברוקלין רצו את המשחק יותר מאשר שחקני החמישייה שלנו. אולי השחקנים שלי לא יסכימו איתי, אבל זה לא מעניין אותי, כי אני צודק". הספרס נעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully