וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הכדורים החופשיים יישארו אצל מסי"

אחרי השער הנהדר של ראקיטיץ' בגביע, מאמן ברצלונה הבהיר שהפרעוש ימשיך לקבל את הקרדיט: "הוא חיכה בזמן שרונאלדיניו בעט, עכשיו אחרים יחכו". וגם: החגיגה של פדרו ששלחה מסר למאמן

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
הכדורים החופשיים יישארו אצל מסי, ראקיטיץ' יחכה/GettyImages

אחרי שריאל מדריד טיילה לשלב שמינית גמר גביע המלך, גם ברצלונה עשתה אמש (רביעי) צעד גדול בדרך לשם אחרי שהביסה במשחק הראשון מבין שניים 0:4 בחוץ את הואסקה מצמרת הליגה השלישית. הקטאלנים נהנו משערים מהירים ויפהפיים של איבן ראקיטיץ' (12) ואנדרס אינייסטה (15) ומשם שייטו, כאשר גם פדרו (38) ורפינייה (71) כובשים.

ראקיטיץ' כבש בבעיטה חופשית מצוינת, אבל לואיס אנריקה מיהר לצנן את ההתלהבות: "הכדורים החופשיים אצלנו שייכים למסי. הוא חיכה בזמן שרונאלדיניו בעט אותם ועכשיו אחרים צריכים לחכות. הוא יכול להעביר אותם למישהו אחר אם הוא רוצה לפעמים". על המשחק אמר המאמן: "לפעמים מפגשים כאלה מסתבכים לך, כי ליריבה יש מוטיבציה מיוחדת. אני שמח שסגרנו עניין כבר במשחק הראשון".

אנדרס אינייסטה חזר אחרי חודש של פציעה והבעיטה ששלח לחיבורים הזכירה לרבים שער אחר שלו, מול צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות הזכור של 2009. הקשר אמר: "היינו אפקטיבים. אנחנו רוצים לתת הכול בכל משחק, מול כל יריבה. אנחנו בטוחים במה שאנחנו עושים וזה מוביל להצלחות".

והיה גם רגע קטן שלואיס אנריקה פחות יאהב כנראה. אחרי השער שלו, רץ פדרו לספסל וחיבק את מרטין מונטויה. בברצלונה יש ביקורת על המאמן, שהעלים לחלוטין את שחקן ההגנה הצעיר שאמור להיות העתיד של המועדון. גם אתמול מונטויה נותר בחוץ, בעוד דוגלאס זכה לצ'אנס. פדרו ביקש להרגיע את הרוחות בסיום: "זו לא הייתה שום פרובוקציה או ניסיון לשלוח מסר. אני סומך לחלוטין על לואיס אנריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully