וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו העפיל לגמר אליפות העולם בבריכות קצרות במשחה ל-400 מעורב

השחיין הישראלי סיים שביעי בדירוג הכללי במוקדמות (4:06.56 דקות) ויזנק ב-17:14 למשחה הגמר. גמבורג לא עלה ב-50 גב, יריב איראני לא הופיע למשחה מולו. עמית עברי בחצי גמר 100 מעורב

גל נבו. מגד גוזני
פתח את הבוקר בהצלחה. נבו/מגד גוזני

אליפות העולם בבריכות קצרות, הנערכת בקטאר, נמשכה היום (חמישי) עם שלושה נציגים ישראלים, גל נבו, דוד גמבורג ועמית עברי.

* גל נבו, שהיה הראשון שזינק למים, העפיל לגמר במשחה ל-400 מטרים מעורב. הישראלי השתתף במקצה הרביעי מתוך חמישה והגיע בו במקום השני, בזמן של 4:06.56 דקות. התוצאה הזו הספיקה לנבו כדי להשיג את המקום השביעי בדירוג הכללי במוקדמות והוא נכנס לשמיניית השחיינים שהעפילה לגמר.

הגמר ייערך בשעה 17:14 ונבו ישחה בו במסלול מספר 1. מי שהעפיל מהמקום הראשון הוא אלוף העולם המכהן, קוסוקה האגינו היפני בן ה-20, שסיים בזמן של 4:02.13.

* דוד גמבורג פספס הזדמנות להעפיל לחצי גמר שני שלו כאשר הוא התחרה במוקדמות 50 מטר גב וסיים במקום ה-33 עם התוצאה 22.03 שניות. הסיפור המעניין במקרה שלו הוא שהאירני ג'מאל חאבושיפאר שאמור היה להתחרות במשחה שלו פרש ולא התייצב.

* עמית עברי השיגה בפעם השנייה מקום בחצי הגמר בתחרות, הפעם ב-100 מעורב אישי. הישראלית סיימה שלישית במוקדמות עם 58.77 שניות, מרחק של 1.78 שניות מקטרינה הוסזו ההונגריה שהגיעה ראשונה ואותה היא ניצחה לפני כחודש באליפות הונגריה הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully