וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסודאמריקנה: 1:1 בין אתלטיקו נסיונאל לריבר פלייט

המשחק הראשון מבין שניים, שנערך בקולומביה, הסתיים בשוויון וההכרעה עוברת לגומלין במונומנטאל בעוד שבוע. בריו כבש לקולומביאנים (34), לאונרדו פיסקוליצ'י השווה למיז'ונריוס (66)

לאונרדו פיסקוליצ'י ריבר פלייט חוגג שער. AP
שוב היה הגיבור של ריבר. פיסקוליצ'י/AP

ריבר פלייט עשתה הלילה (בין רביעי לחמישי) צעד גדול בדרך לזכייה ראשונה בתולדותיה בגביע הסודאמריקנה, המפעל השני בחשיבותו בכדורגל המועדונים בדרום אמריקה. המיז'ונריוס חזרו ממשחק החוץ במדיין, קולומביה, עם 1:1 אותו השיגו מול המארחת אתלטיקו נסיונאל והם יארחו את הגומלין בעוד שבוע במונומנטאל, בתקווה לשים את ידיהם על התואר שחמק מהם עד כה.

אחרי שעברה את היריבה הגדולה בוקה ג'וניורס בחצי גמר סוער ומרתק, ריבר ידעה שאסור לה לשמוט את ההזדמנות הזו, אבל למרות שהגיעה למצב טוב כבר בפתיחה, השער נפל בצד השני. אורלנדו בריו נשלח בכדור עומק מצוין בדקה ה-34 ומזווית קשה הפתיע את בארוברו עם בעיטה לפינה הקרובה ומשם לקורה ופנימה.

האורחים יצאו למחצית השנייה בחיפוש אחר שער השוויון, שייתן להם מקדמה לקראת הגומלין (זאת למרות ששערי חוץ לא נחשבים בסודאמריקנה כשוברי שוויון במקרה של תיקו בסיכום שני המשחקים). בדקה ה-66, הגיבור שלהם מול בוקה, לאונרדו פיסקוליצ'י, היה שוב האיש שמצא את הרשת, הפעם עם בעיטה מ-25 מטרים של כדור מקפץ, היישר לפינה הימנית של פרנקו ארמאני, השוער הארגנטינאי של אתלטיקו נסיונאל, שנותר חסר אונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully