וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צפו בסל הניצחון שגמר לבאיירן מינכן את העונה

דניאל האקט קלע שתי שניות לבאזר וסידר למילאנו 81:83 על הבווארים המאכזבים, שסיימו את דרכם במפעל עם מאזן עגום של 7:1. הגארד סיים את המשחק עם 25 נקודות, 17 מתוכן ברבע המכריע

שחקן מילאנו דניאל האקט. GettyImages
איזה ווינר. האקט/GettyImages

באיירן מינכן נכנסה לעונה שלה ביורוליג עם יומרות גדולות ותקוות גדולות לא פחות. בשבוע שעבר אפילו החתימו הבווארים את בו מקאלב על חוזה קצר-טווח, בתקווה להציל את העונה האירופית, אלא שהערב (רביעי), אחרי הפסד דרמטי 83:81, היא נגמרה באופן סופי. באיירן עומדת כעת על מאזן עגום של 7:1, ואיבדה סיכוי להעפיל לטופ 16. מילאנו, לעומתה, עשתה צעד גדול מאוד על עבר השלב הבא ולה מאזן של 5:3.

המשחק הלך צמוד למשך מרבית שלביו, והוביל לדרמה הגדולה שהתחוללה בסיום. דניאל האקט קלע ארבע נקודות רצופות והעלה את האיטלקים ל-79:81, דקה לבאזר, מקאלב השווה ל-81:81, מהקו, אך בהתקפה הבאה החטיא זריקה גורלית ואפשר להאקט הנפלא להכריע את ההתמודדות שתי שניות לבאזר עם סל ניצחון גדול. האקט סיים ערב אדיר של 25 נקודות (17 מתוכן ברבע האחרון!), ג'ו רגלנד הוסיף 14 ולינאס קלייזה תרם 13 למנצחת. הייקו שפרציק קלע 15 לבווארים המאכזבים, מקאלב הוסיף 8 באחוזים רעים (2 מ-9 מהשדה).

צפו בסל הניצחון של דניאל האקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully