וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: וינסנט אניימה מנע מפריס סן ז'רמן לעלות לפסגה

שוער ליל סיפק הצגה אדירה ב-1:1 מול האלופה, שנעצרה אחרי תשעה ניצחונות ופספסה הזדמנות לעקוף את מארסיי. קבאני כבש ראשון, אבל סיריגו הבקיע שער עצמי. סנט אטיין שלישית עם 0:2 במונפלייה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
היחיד שהכניע את אניימה. אדינסון קבאני/AP

מחזור אמצע השבוע בצרפת סיפק הזדמנות לפריס סן ז'רמן לעלות לפסגה, אך היא סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול ליל של וינסנט אניימה המצוין, בדיוק כמו המוליכה מארסיי שעשתה זאת אמש (שלישי) בלוריין. מוקדם יותר הערב עלתה סנט אטיין למקום השלישי עם 0:2 במונפלייה. פול ז'רוז' אנטפ הלוהט הוביל את ראן ל-1:2 בניס, המפגש בין האחים קראסו הסתיים ב-0:0 של מץ ובורדו. בתחתית: גנגאן מחצה 1:5 את קון ונמלטה מהקו האדום, כשבאסטיה צנחה למקום האחרון בעקבות הפסד 2:1 בבית לאוויאן.

ליל - פריס סן ז'רמן 1:1

תצוגה אדירה של וינסנט אניימה מנעה מהאלופה ניצחון עשירי ברציפות ועלייה לפסגת הליגה הצרפתית. זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה בגלל הפציעה הטורדנית בעקב, וראה את סלבטורה סיריגו פותח את המשחק עם הצלה גדולה בדקה הראשונה ואת פלורן בלמון יורה את הריבאונד לקורה, לפני שאדינסון קבאני כבש את השביעי שלו העונה מבישול של אסקיאל לאבצי בדקה ה-29. ליל, שלא ניצחה מאז סוף ספטמבר ושקועה בתחתית, הצליחה לחזור עם שער מוזר בדקה ה-42. דויד רוזנהאל הצ'כי, אקס פריס סן ז'רמן, נגח כדור לרוחב השער, אבל סיריגו הדף אותו משום מה פנימה. שער עצמי אומלל של השוער. במחצית השנייה לחצה פ.ס.ז' עם קבאני, בלס מטוידי ולוקאס מורה, אבל אניימה סיפק הצלות נהדרות מול שלושתם, כולל הדיפת בעיטה של הברזילאי למשקוף בתום מבצע אישי מבריק.

ריקי ואן וולפסווינקל, רנו קוהאד שחקני סנט אטיין חוגגים. רויטרס
הירוקים על הגל. שחקני סנט אטיין/רויטרס

מונפלייה - סנט אטיין 2:0

הירוקים לא סבלו מירידת מתח אחרי הניצחון הגדול בדרבי על ליון, ואספו שלוש נקודות גם במגרש הראגבי של מונפלייה. המארחת ניצחה ולא ספגה במגרש הזה בשני הביקורים הקודמים, אך הפעם נכנעה לשני הבלמים המחליפים של סנט אטיין. פלורנטין פוגבה, אחיו הבוגר של פול פוגבה מיובנטוס, כבש שער בכורה במדי סנט אטיין בדקה ה-22 אחרי הכנה של ריקי ואן וולפסווינקל, והבלם השני פול בייס הכפיל בדקה ה-43. גם עבורו היה זה שער בכורה, במשחקו הראשון במדי סנט אטיין בליגה, אחרי שעבר אליה ביולי 2013 מברסט אך סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו לשנה שלמה.

מץ - בורדו 0:0

האחים ז'והאן וסדריק קראסו נפגשו לראשונה בקריירה, כשהראשון פתח בשערה של מץ והשני בשערה של בורדו. סדריק, המבוגר יותר, גם הציל נקודה לבורדו כאשר עצר פנדל של פלורן מאלודה בדקה ה-88 וקבע תיקו מאופס. מץ עם ארבעה משחקים ללא ניצחון.

ניס - ראן 2:1
לניס: דריו סביטאניץ' (83). לראן: פול ז'ורז' אנטפ (12), אנדרס קונראדסן (49)

גנגאן - קון 1:5
לגנגאן: כריסטוף מנדאן (4 ו-62), קלודיו בובו (61 בפנדל ו-78), טיבו ז'ירס (20). לקון: אלאדין יחיא (17)

באסטיה - אוויאן 2:1
לבאסטיה: קאסים עבדאללה (35, עצמי). לאוויאן: דניאל ואס (65), קלארק אנסיקולו (83)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully