וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גולסה ניצח במשחק העונה, שער ובישול לרפאלוב

קשר פאוק השלים 90 דקות ב-1:2 בחוץ על אולימפיאקוס, קבוצתו עם 5 נק' יתרון בפסגה. רפאלוב כיכב ב-0:3 של קלאב ברוז' על קורטרייק בגביע, שער לביטון במדי מאריבור

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
פאוק בורחת לאולימפיאקוס. אייל גולסה/GettyImages

אייל גולסה היה שותף הערב (רביעי) לניצחון גדול של פאוק סלוניקי במשחק העונה. הקשר הישראלי השלים 90 דקות בהרכב, כשקבוצתו ניצחה 1:2 בחוץ את אולימפיאקוס ופתחה פער של חמש נקודות יתרון בפסגה על פני האלופה, לאחר 11 מחזורים. סטפנו אתנאסיאדיס כבש בדקה ה-43, אולימפיאקוס איזנה עם וולה אדיר של דויד פוסטר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל פקונדו פריירה הארגנטינאי הכריע עם שמאלית מרהיבה משלו לחיבורים בדקה ה-49. גולסה ספג צהוב בתוספת הזמן.

* ליאור רפאלוב המשיך בכושרו הנהדר כשכבש ובישל בניצחונה של קלאב ברוז' 0:3 על קורטרייק בשמינית גמר הגביע הבלגי. ויקטור ואסקס כבש ראשון בדקה ה-52, לפני שרפאלוב מצא בדקה ה-77 את פליפה גדוז בפינה הרחוקה וזה הרשית את השני. בתוספת הזמן התכבד רפאלוב בשער האחרון, כשדייק מהנקודה הלבנה.

* גם רמי גרשון וקני סייף יהיו ברבע גמר הגביע יחד עם גנט. השניים פתחו בהרכב והיו שותפים לניצחון 0:1 על לומל משער של כריסטוף לפואה בדקה ה-62. סייף ספג צהוב (80) אבל שני השחקנים השלימו 90 דקות.

* דודו ביטון כבש את שערו השני בגביע הסלובני והשלישי במדי מאריבור, כשעלה כמחליף בדקה ה-70 והרשית בחלוף שתי דקות את השער האחרון בניצחון 2:4 של קבוצתו על קרקה. סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-84, מאריבור עלתה לחצי הגמר עם 3:6 בסיכום שני המשחקים.

* עידן ויצמן (90 דקות) וסימורג עלו לרבע גמר הגביע באזרבייג'אן, אחרי שמחצו את רבאן מהליגה השנייה 0:6. בסיבוב הבא מחכה להם מפגש עם גבאלה.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-46 והיה שותף ל-0:1 של סלטיק על פרטיק תיסל במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגה הסקוטית. הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק הכריע בדקה ה-59 וסידר לסלטיק יתרון שלוש נקודות בפסגה. בירם כיאל נותר על הספסל.

* עשהאל בן שבת לא נכלל בסגל של קרקירה, שניצחה 0:1 את פאניוניוס בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully