וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית אישרה: ארז אדלשטיין ימשיך בנבחרת

3.12.2014 / 15:18

הנהלת האיגוד צפויה לאשר ב-16 בחודש את המשך דרכו של המאמן שיוביל את הנבחרת באליפות אירופה הקרובה ובמוקדמות בשנה שלאחר מכן. אדלשטיין ייצא להגרלת המוקדמות בפריס

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
סיים את המוקדמות עם מאזן 2:4. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה היום (רביעי) פה אחד את המשך ההתקשרות בין איגוד הכדורסל למאמן הלאומי ארז אדלשטיין. ביום ראשון פרסמנו על הכוונה של האיגוד להאריך את חוזהו של המאמן. ההסכם החדש שיגיע לאישרור הנהלת האיגוד ב-16 בחודש הוא לשתי קדנציות. אדלשטיין יוביל את נבחרת ישראל באליפות אירופה הקרובה בקיץ 2015 ולמוקדמות אליפות אירופה הבאה ואם היא תעפיל, הוא עשוי לעמוד על הקווים גם באליפות שלאחר מכן. אם הנבחרת לא תעפיל לאליפות אירופה 2017, יש לאיגוד את האפשרות לסיים את ההתקשרות, אבל לא בהכרח שזה יקרה.

אדלשטיין מונה לתפקיד מאמן הנבחרת לפני פחות משנה ובקיץ האחרון הוביל אותה למקום הראשון בבית מוקדמות אליפות אירופה עם מאזן 2:4 וזאת למרות שהנבחרת שיחקה את כל משחקיה הרשמיים והן את משחקי ההכנה שלה בחו"ל בשל מבצע "צוק איתן".

יושב ראש הוועדה המקצועית, משה ויינקרנץ, סיפר לחברי הועדה שמאז שהסתיימה אליפות אירופה נשמר קשר רצוף עם אדלשטיין כשבשום שלב לא היה מועמד אחר לאמן את הנבחרת הלאומית. אדלשטיין ייצג את איגוד הכדורסל בהגרלת אליפות אירופה שתתקיים ביום שני הקרוב ביורודיסני ליד פריס. כזכור ישראל שובצה לקבוצת האיכות החמישית יחד עם גרמניה, צ'כיה וגאורגיה, ולראשונה האליפות תתקיים בארבע מדינות שונות.

השלב הראשון יתקיים בברלין, ריגה, זאגרב ומונפליה, ובכל בית משובצות שש נבחרות ושלוש הראשונות יעלו לשלב השני שישוחק בליל הצרפתית באולם בעל תכולה של 27 אלף מקומות.

בלי קשר, הוועדה המקצועית החליטה שהחל מהעונה הבאה יתקיים פלייאוף בליגה הארצית (ליגה שלישית) על העלייה לליגה הלאומית. ארבע הראשונות בכל מחוז ישחקו חצאי גמר וגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים (1-4, 2-3) כשהמנצחת מכל מחוז תעלה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully