וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים הוגרלה בשלב העילית עם ספרד, צרפת ושבדיה

הנבחרת של אלון חזן תשחק בספרד ותנסה להעפיל בחודש מרץ לאליפות אירופה 2015. נבחרת הנוער הוגרלה עם דנמרק, איסלנד ומלטה במוקדמות אליפות אירופה 2015

מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן. GettyImages
משימה לא פשוטה. אלון חזן/GettyImages

נבחרת הנערים של ישראל הוגרלה היום (רביעי) במסגרת שלב העילית שיתקיים בספרד ב-20, 22 ו-25 במרץ עם נבחרות ספרד, צרפת ושבדיה וזאת בניסיון להעפיל לאליפות אירופה שתתקיים ב-2015.

בנוסף, נערכה הגרלת משחקי מוקדמות אליפות אירופה לנערים שבה נקבע כי ישראל תשחק בבית עם נורבגיה, צרפת וצפון אירלנד ב-20, 22 ו-25 בחודש אוקטובר 2015. מאמן הנבחרת, עופר פביאן: "אנחנו שמחים מאוד שאנחנו מארחים את המשחקים בארץ. מדובר בהגרלה בבית אחד מול יריבות חזקות מאוד ועם זאת אנחנו מאמינים בעצמנו ומקווים שהאירוח הביתי ותמיכת הקהל יעזרו לנו".

הגרלה נוספת נערכה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה לנוער, ובסיומה התברר כי נבחרת ישראל תפגוש את דנמרק, איסלנד ומלטה ב-10, 12 ו-15 בנובמבר 2015 במלטה. מאמן הנבחרת, אלי אוחנה: "אין משחקים קלים, אבל ביחס להגרלה האחרונה שלנו אין ספק שמדובר בהגרלה נוחה יותר. דנמרק היא נבחרת טובה מאוד, איסלנד צוברת תאוצה ועושה התקדמות יפה ומלטה, שנחשבת לפחות טובה בבית, היא המארחת את המשחקים כך שבהחלט מצפה לנו עבודה קשה. עם זאת, אנחנו צריכים, מצפים ומקווים לעבור לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully