וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "רוצה לכוון את נבחרות גאנה בכל הגילאים"

המאמן הישראלי נחת במדינה בה יעבוד כעת, צפו בפגישה שלו עם שר הספורט. לפני כן, מייקל אסיין שעבד איתו בצ'לסי אמר: "גרנט מאמן טוב, בטוח שהוא יביא את כל הניסיון שלו לגאנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחיל לעבוד. גרנט עם שר הספורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומיים אחרי שמינויו לנבחרת גאנה הפך לרשמי, נחת הבוקר (רביעי) אברהם גרנט במדינה האפריקאית, ונפגש עם שר הספורט מאהמה אייריגה. אחר הצהריים תתקיים הגרלת שלב הבתים באליפות אפריקה, שתיפתח ב-17 בינואר בגינאה המשוונית, ומחר הוא יפגוש לראשונה את התקשורת המקומית כשיערוך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתפקיד.

בכניסתו לפגישה אמר גרנט לתקשורת המקומית: "אני מצפה בקוצר רוח לאתגר כי יש כאן פוטנציאל גדול. המשמעות של העובדה שאני כאן היא שאני מאמין בפוטנציאל הזה". בתום הפגישה אמר איאריגה לגרנט: "הציפיות גבוהות מאוד, והגנאים מצפים לזכות בגביע אחרי תקופה ארוכה". גרנט השיב לו: "אני מזהה כאן את התשוקה של האנשים לכדורגל. אני מרגיש את זה בכל מקום פה".

"מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, מהשדה תעופה, דרך הנהגים, האנשים במלון ואלה שפגשתי ברחוב, ראיתי תשוקה ואהבתי את זה כי אני חושב שכדורגל הוא יותר מהמשחק", הוסיף המאמן. "הוא יכול להביא אושר ושמחה לאנשים במיוחד ברמת הנבחרות. אני מצפה לאתגר ולא רוצה להצליח רק בנבחרת הבוגרת אלא לכוון את הנבחרות בכל הגילאים כי הפוטנציאל קיים. אני שמח שנתתם לי את ההזדמנות ואעשה הכול כדי להצליח. העובדה שאני כאן אומרת שאני מאמין שבפוטנציאל ובעבודה שאני הולך לעשות".

שר הספורט מאהמה אייריגה אמר לגרנט: "אני מברך אותך כי במדינה הזו מאמן נבחרת זה אחד התפקידים הכי מאתגרים. גנאים אוהבים כדורגל ואוהבים את הנבחרת וצורת המשחק של הנבחרת משפיעה על מה יאכלו חלק מהאנשים לארוחת בוקר והאם הם ילכו לישון מוקדם".

מי שהתייחס היום למינוי המסקרן היה מייקל אסיין, ששיחק תחת גרנט ב-2008 בצ'לסי וסיפר על המאמן הישראלי: "קודם כל הוא איש טוב ואחד האנשים המצחיקים שתפגשו. נשארנו חברים עד היום, ואני מדבר איתו מדי פעם. הוא מאמן טוב ואני בטוח שהוא יביא את כל הניסיון שלו לתפקיד בגאנה. זה לא עומד להיות קל, אבל אין לי ספק שהוא ייתן 100%".

לגבי עתידו האישי בנבחרת אמר אסיין: "אני לא יודע לגבי קאמבק או משהו מהסוג הזה. כמו שכבר אמרתי, נראה. אין שום ודאות אפילו שאקבל זימון לסגל, כך שזו שאלה היפותטית, ואם זה יקרה אז נראה מה אעשה".

צפו באברהם גרנט נפגש עם שר הספורט של גאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully