וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זה משחק שכנראה שהיינו מפסידים לפני כמה שבועות"

מאמן קליבלנד הסביר את השינוי במחצית השנייה מול הבאקס: "הפכנו להיות האגרסיביים יותר", והחמיא למייק מילר: "הוא ענה לקריאה בגדול". מילר: "בכל מקצוע חייבים עקביות". לב

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עכשיו הוא יוצא למסע משחקים במזרח. דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון רביעי ברציפות עם 108:111 על מילווקי, וקליבלנד שלו תצא מעודדת למסע משחקי החוץ הקצר שלה, שיכלול ביקורים בניו יורק (בין חמישי לשישי), טורונטו (בין שישי לשבת) וברוקלין (בין שני לשלישי). שלושת הכוכבים עשו את שלהם - לברון ג'יימס עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים, קיירי אירווינג עם 28 נקודות ו-6 אסיסטים וקווין לאב עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל גם שיחקו כמות דקות גדולה מהרגיל - 41, 41 ו-40 דקות בהתאמה.

בלאט יקווה להפחית מהעומס על שחקניו במשחקים הבאים, ואחד המפתחות לכך צפוי להיות שילובו של מייק מילר. הצלף בן ה-34 לא שותף כלל בשלושת המשחקים הקודמים, אבל שיחק תפקיד מרכזי בקאמבק של הקאבס ברבע השלישי בו נזרק פתאום למערכה, עזר לחבריו למחוק פיגור של 11 נקודות ולא ירד מהפרקט עד הסיום. המאמן הישראלי מיהר להרגיע בסיום לגבי מצבו של קווין לאב, שהוחלף דקה לסיום בשל התכווצויות ברגלו, והצהיר שלא מדובר בפציעה משמעותית.

ג'בארי פאקר שחקן מילווקי באקס מול קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
הפציעה לא חמורה. קווין לאב/AP

מספרי המשחק

* זו הפעם הראשונה בה לברון, אירווינג ולאב קולעים כל אחד 25 נקודות באותו משחק.

* 81 הנקודות של הטריו היוו 73% מסך הנקודות של הקאבלירס.

* קווין לאב קלע 17 מתוך הנקודות שלו כבר ברבע הראשון, שהיה הרבע הפורה ביותר שלו מבחינת נקודות העונה.

* קליבלנד עלתה למאזן של 1:5 במשחקים בהם לברון רושם דאבל דאבל, והיא עומדת על 6:4 בשאר המשחקים.

* קליבלנד קיבלה כמעט פי 3 זריקות עונשין ממילווקי (38 לעומת 13), כשלברון קלע 14 פעמים מהקו, יותר מסך הזריקות של כל שחקני היריבה.

* זו הפעם השנייה העונה בה הקאבס רושמים רצף של ארבעה ניצחונות. כזכור, אחרי הפעם הראשונה הגיע רצף של ארבעה הפסדים.

עוד באותו נושא

הטריו הפגיז 81 נקודות, ניצחון 4 רצוף לקאבס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול ג'רד דאדלי שחקן מילווקי באקס. AP
יותר קליעות מהקו מניסיונות מהקו של כל הבאקס. לברון ג'יימס/AP

התגובות

במסיבת העיתונאים בסיום נשאל בלאט מה היה השינוי במחצית השנייה והשיב: "שינינו את ההגנה והתחלנו לשמור, מה שלא עשינו במחצית הראשונה. הפכנו להיות האגרסיביים יותר והתוקפים יותר, כשלפני ההפסקה הבאקס היו אלה שתקפו אותנו. זה משחק שכנראה היינו מפסידים אם הוא היה משוחק לפני כמה שבועות, וזה מצביע על ההתקדמות שלנו כקבוצה".

לגבי התרומה של מילר אמר בלאט: "כשהוא נכנס הוא די ייצב אותנו ונתן ביטחון לאחרים, וזה מה ששחקנים מנוסים צריכים לעשות. היו לו שתי קליעות גדולות, ופרט לכך הוא היה מייק מילר, כלומר שיחק חכם ועשה את הדברים הקטנים. מגיע לו הרבה קרדיט, כי הוא לא שיחק במשחקנים האחרונים וזרקנו אותו פנימה במצב קשה מאוד, אבל הוא ענה לקריאה בגדול". כשנשאל האם מילר הרוויח את מקומו בין מקבלי הדקות השיב: "הוא מעולם לא היה מחוץ לרוטציה, הוא רק היה בהפסקה קטנה".

לברון, ש-15 מתוך 26 הנקודות שלו הגיעו ברבע האחרון, בו קלע 9 מ-12 מהקו, החמיא לחברו הוותיק מילר: "שיחקתי איתו תקופה כל כך ארוכה כך שאני יודע בדיוק איך הוא יכול להיות אפקטיבי, והדקות שהוא קיבל היום מראות למה הוא יהיה משמעותי להצלחה שלנו. הוא יהיה חשוב מאוד, כי הוא מספק לנו הרבה ריווח וריבאונד. אנשים לא יודעים עד כמה הוא ריבאונדר טוב, והיום היו לו 7 ב-17 דקות ושתי שלשות חשובות".

מילר עצמו נשאל איך שמר על רמת מוכנות בזמן ספסולו ואמר: "זה קשה, כי כל מה שאתה רוצה, בכל מקצוע, זה עקביות. לכולנו יש כישרונות, ומי יודע מה יהיה במשחק הבא. אני תמיד נשאר מוכן". כשנשאל על החסימה המרשימה שלו מול יאניס אנטטוקנמפו העצום השיב מילר בחיוך: "זה מה שאני עושה...".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"נראו משועממים במשך יותר משני רבעים". קיירי אירווינג/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

סם אמיקו מ-"פוקס ספורטס אוהיו" כתב: "זו לא הייתה אחת התצוגות הטובות של הקאבס, שנראו חסרי מוטיבציה ופשוט משועממים במשך יותר משני רבעים. מילר הציל את היום, אבל הספסל קלע רק 12 נקודות. גם בלאט וגם המחליפים שלו צריכים לפתור את הסוגייה הזו. הרווח של מילר הוא ההפסד של דיון ווייטרס, שלקח רק זריקה אחת במשחק, ולא שיחק כלל במחצית השנייה. נכון שיש שמועות על טרייד אפשרי עליו, אך כרגע הן לא רציניות, והדיבורים על כך לא מגיעים מכיוון הקאבס, אבל צריך לעקוב אחרי הנושא הזה".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" לא חסך ביקורת מההתנהלות התקשורתית של בלאט וכתב: "הדרך שבה הוא מסובב דברים ומצפה מאיתנו להאמין לו משעשעת אותי. כך למשל אחרי שספסל את ווייטרס הוא אמר 'לא העברתי אותי לספסל, שחקנים שמשחקים הרבה הם לא שחקני ספסל מבחינתי', כשנשאל למה הקבוצה נפטרה מאיי ג'יי פרייס הוא ענה 'לא נפטרנו ממנו, פשוט שיחררנו אותו', והיום הוא הצהיר 'מייק מילר מעולם לא היה מחוץ לרוטציה, הוא רק היה בהפסקה קטנה'. היו לי חופשות שלמות באורך של ההפסקה הזו. בנוסף, הוא לא אוהב שעיתונאים שואלים אותו מי עומד לפתוח, ומבהיר שביורוליג לא היו שואלים אותו לגבי זה. אלא שכאן זו שאלה סטנדרטית למדי, וזו אחת ההסתגלויות שכולם צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully