וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: שני נערים מהקבוצה תושאלו במשטרה כחלק מפרשת צברי

2.12.2014 / 21:40

השניים, שחקנים במחלקת הנוער של המועדון, עברו תשאול לאחר שככל הנראה מספרי הטלפון שלהם נמצאו במכשיר הסלולרי של מנהל הקבוצה. "ייתכן שהוא ניסה לעזור להם בביגוד או בנושאים אחרים", אמרו במועדון

עופר צברי מנהל הפועל פתח תקוה מובא להארכת מעצרו. קובי אליהו
שני נערים תושאלו. צברי/קובי אליהו

שני נערים ממחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה זומנו אתמול (שני) לתשאול במשטרה כחלק מהחקירה שנערכת סביב מעצרו של מנהל הקבוצה עופר צברי. במועדון סיפרו הערב כי המשטרה פנתה ישירות אל הנערים וביקשה מהם להגיע לתשאול מבלי לעבור קודם דרך האגודה. בהפועל פתח תקוה מעריכים כי הפנייה אל אותם נערים נעשתה ככל הנראה עקב מספרי טלפון שייתכן שהיו במכשיר הסלולרי של צברי.

גורם בהפועל פתח תקוה אמר לוואלה! ספורט: "עופר צברי ניהל את קבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקוה, אבל בגלל שהוא כבר הרבה שנים בתחום, יש לו הרבה קשרים בכל מיני מקומות והוא יכול לסייע גם במחלקת הנוער. ייתכן שהוא עזר לכל מיני שחקנים צעירים עם חברות הלבשה או הנעלה ובסיוע אחר. אנחנו לא יודעים דבר על התשאול של הנערים, מה היה בחדרי החקירות ולמה דווקא הם זומנו".

בקבוצה גם הדגישו שהם לא ניסו לבדוק באיזה נושא תושאלו הנערים, בטענה שמדובר בשיבוש הליכי חקירה ולכן הם נמנעו מכך. מחר אמור צברי להגיע אל אולם בית המשפט לדיון נוסף בהארכת מעצרו כאשר ידרוש שוב פרקליטו עו"ד משה יוחאי לשחררו באופן מיידי למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully