וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו ובאיירן מינכן במפגש של לחיות או למות לגרמנים

הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' תסיים את דרכה באירופה כבר במחזור השמיני אם תפסיד באיטליה. המאמן אמר: "נהיה חייבים להיות בשיאנו". שפארציק: "לא מרגישים בשום לחץ, אנחנו מלאים בביטחון עצמי"

הייקו שפארציק שחקן באיירן מינכן. GettyImages
משחק של לחיות או למות. שפארציק/GettyImages

המחזור השמיני בשלב הבתים של היורוליג ייפתח כבר מחר (רביעי) עם משחק אחד קריטי במיוחד. מילאנו תארח את באיירן מינכן למשחק של לחיות או למות מבחינת הבווארים. הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' מגיעה עם מאזן 6:1 והפסד נוסף יסיים את העונה המאכזבת שלהם באירופה. מנגד, הקבוצה של לוקה באנקי מגיעה עם שני הפסדים ברציפות והיא עם מאזן 5:2, אך ניצחון יבטיח לה כמעט באופן סופי ורשמי את המקום הרביעי והעלייה לטופ 16.

במשחק הראשון בין השתיים הצליחו האיטלקים לנצח 74:81 לאחר משחק צמוד מאוד, כשדניאל האקט וג'ו רגלאנד הצטיינו. באיירן תיאלץ להסתדר ללא אנטון גאבל ו-ואסילי מיציץ' הפצועים, כשבו מקאלב, ניהאד דג'דוביץ' והייקו שפארציק יצטרכו לקחת על עצמם יותר אחריות.

"לא היה לנו הרבה זמן להתכונן", הודה מאמן באיירן סבטיסלב פשיץ', "אבל אנחנו חייבים להתמודד עם המצב הנוכחי וצריכים לנסות לנצח. מילאנו קבוצה טובה מאוד ונצטרך להביא את יכולת השיא שלנו. עם מאמץ קבוצתי והקרבה אנחנו יכולים לעשות את זה". הייקו שפארציק הוסיף: "זו תהיה ההזדמנות האחרונה שלנו לעלות לשלב הבא, אבל אנחנו לא מרגישים שום לחץ כי אנחנו מוכנים. הראינו את יכולת הלחימה שלנו במשחקים האחרונים. לכן אני משוכנע ומאמין ביכולת של הקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully