וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: יוסי מזרחי צפוי לפתוח עם שלושה בלמים

העולה החדשה תנסה להתאושש מהתבוסה מול באר שבע ותעלה במערך זהיר מול הירוקים (ד', 19:15, ספורט 1 ו-HD). סטנוייביץ' עובר להרכב אחיד: "הקבוצה זקוקה ליציבות". ראיוס שוב על הספסל

מחזור 11מחצית03/12/2014
מכבי נתניה
    0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 116. מכבי חיפה מובילה 36:53 בניצחנות ויש עוד 27 משחקים שנגמרו בתיקו. הפרש השערים הכללי הוא 147:187 למכבי חיפה.

      * אם נתניה תכבוש צמד היא תחגוג 100 שערי בית מול מכבי חיפה.

      * ניצחון הבית האחרון של נתניה על מכבי חיפה היה במגרש הישן באפריל 2012. כובש השער היחיד במשחק היה חן עזרא, היום במכבי חיפה.

      * חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו (1:4 לחיפה). התיקו האחרון היה בנתניה באפריל 2011.

      מכבי חיפה כבשה רק שער חוץ אחד – בפנדל. יש לה חמישה הפסדי חוץ רצופים מפתיחת העונה, שיא מועדון בכל הזמנים בליגה הראשונה.

      * מכבי נתניה הבקיעה בכל משחקי הבית שלה העונה. ב-5 המשחקים שאירחה העונה היא אוחזת בממוצע של 2.2 שערים למשחק.

      הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

      לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      כל ההתקפה תלויה בו. לארי קאיודה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      "את כל הכדורים צריך למסור ללארי קאיודה. זה הסיכוי היחיד שלנו להציל את המועדון", זו רוח הדברים שיצאו הערב מאימון מכבי נתניה. בדרך כלל מתכוונים בקבוצה לעובדה שהחלוץ הניגרי הוא הכוח הכי מסוכן של מכבי נתניה. הפעם התכוונו השחקנים לכך שמכירתו של קאיודה יכולה להציל את המועדון, כשהסקאוטים אמורים לשבת ביציע ולצפות בו, צריכים השחקנים לסדר לו לפחות שער אחד, מה שעשוי להוביל לעזיבתו בינואר.

      דודו דהאן הוא סוכנו של קאיודה והשמות של סלטיק וסטאנדרד ליאז' מן הסתם כבר בכותרות. עכשיו יצטרך החלוץ שכל העול נמצא על כתפיו, להתעלות על עצמו ועל כל השסעים שיש בינו לבין מספר שחקנים בקבוצה ולעשות את מה שכולם שמצפים.

      יוסי מזרחי לא תרגל היום הרכב, אבל נראה כי יפתח עם שלושה בלמים, מהלך ממנו נמנע בסוף בשבת בווסרמיל ושעליו שילם מחיר כבד. בקישור אמור גבריאל ג'ורג'ו לחזור להרכב במקום עומר צלישר ובהתקפה אמור עידן שריקי לזכות לאמון מחודש על חשבון עמית בן שושן.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית
      אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
      מצפה לו עבודה קשה. הרוש/מגד גוזני

      מכבי חיפה:

      אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, במכבי חיפה מתכוננים למשחק מול מכבי נתניה (רביעי, 19:30, ספורט1) ובקבוצה רוצים ליצור לראשונה העונה רצף של ניצחונות, שיקרב אותה צעד נוסף לעבר המובילות. אלכסנדר סטנוייביץ' הזהיר את השחקנים שלו ממעידה במשחק הזה, והסביר כי הפסד בנתניה ישכיח את הניצחון על הפועל תל אביב. "לא לקחנו אף נקודה במשחק חוץ, חשוב מאוד ששחקנים יעלו לדשא מחר כמו שעלינו למשחק נגד הפועל תל אביב. אם נעלה עם טירוף מהרגע הראשון, אף קבוצה לא תעצור אותנו".

      סטנוייביץ' לא רצה לשנות את ההרכב גם במשחק האחרון, אבל היחס של האוהדים למיצ'ל, והחזרה של אייל משומר ויוסי בניון, אילצה אותו לתמרן. גם לפני האימון היום החליט סטנוייביץ' לא לעשות שינויים, אלא שהפציעה של קובי מויאל מעט הטרידה אותו. עם זאת, מויאל, שסובל מפציעה בגיד האכילס, התאמן עם הקבוצה וצפוי לשחק. סטנוייביץ' הסביר למקורביו כי מעתה ינסה לשמור על הרכב אחיד ולא לבצע מהפכות. "הקבוצה הזאת זקוקה בראש ובראשונה ליציבות", הסבירו במועדון.

      יאם עמאשה ימשיך לפתוח בהרכב למרות ההחמצות מול הפועל תל אביב. סטנוייביץ' סבור שהחלוץ זקוק לביטחון, ויכול להתמודד עם ההגנה הלא מהירה של מכבי נתניה. רובן ראיוס שוב יפתח על הספסל, ויכול מאוד להיות שייכנס כמחליף. סטנוייביץ' מעריך את ראיוס ואם יגלה שיפור הוא יישאר עד תום העונה. צוצאליץ' יפתח בהרכב למרות ההערכה שיעזוב בינואר. מיצ'ל עדיין מחוץ לתוכניות. "הביטחון של ראיוס נפגע, הוא ישב כעוס על הספסל במשחק האחרון ולא הבין איך הגיע ממעמד של שחקן בכיר לקצה הספסל", הסביר אחד מחבריו לקבוצה והוסיף: "קשה לו מאוד להשלים עם המצב הזה. רק השנה הוא זכה בתואר שחקן השנה ביוון. יש לו איכויות נהדרות, אבל הוא זקוק לביטחון".

      לאחר המשחק צפוי סטנוייביץ' להגביר את החיפושים אחרי שחקני רכש. צוצאליץ', מיצ'ל וכליבאת, ששוב לא יהיו בסגל, בדרך החוצה בינואר. האחרון מבוקש בעיקר בבני סכנין, שכבר גיששה בנוגע למעמדו בקבוצה. בסכנין מעוניינים להחזיר את השחקן לקבוצה ולהפוך אותו לשחקן הרכב. גם קרית שמונה מביעה עניין.

      שחקן מכבי חיפה יוסי בניון. ברני ארדוב
      רק שלא ייפצע. בניון/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: אריאל הרוש

      הכי מתבקש לארי קאיודה, אבל במשחק הזה תהיה הרבה עבודה לאריאל הרוש. הוא שוב לא בתקופה טובה וממעט לצאת מקו השער לכדורים שמסכנים אותו. הרוש, אולי במשחקיו האחרונים בקבוצה אלא אם יהיה כסף לשלם עליו לבית"ר ירושלים, צריך להביא לנתניה לפחות נקודה.

      מכבי חיפה: יוסי בניון

      אחרי שעבר את המבחן מול הפועל תל אביב, זה הזמן של הכדורגל הישראלי להרוויח את אחד הכישרונות הגדולים שצמחו כאן בכל הזמנים. גם בגיל 34, הטאצ' לא נעלם. במשחק האחרון בניון ניסה להעביר בכוח את הפוקוס לחברים, והוכיח כמה הוא לא שחקן אנוכי – הבישול לעזרא, התיקול עם אבו אל היג'א והפרגון לקהל. כל זה טוב, אבל זה עדיין רחוק מבניון האמיתי. בלי פציעות, מכבי חיפה תוכל בעזרתו לחזור להיות מאיימת.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 9000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully