וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד: ביברס נאתכו נבחר לנבחרת הסיבוב הראשון בליגה הרוסית

העיתון "ספורט אקספרס" בחר את קשר נבחרת ישראל וצסק"א מוסקבה לנבחרת הסיבוב: "הפך לשחקן שבלעדיו אי אפשר לדמיין את צסק"א". נאתכו שיחק 90 דקות ב-1:2 הדרמטי של צסק"א על אמקר פרם

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
"החוט המקשר בין ההגנה להתקפה שאי אפשר להחליפו". נאתכו/GettyImages, Epsilon

עוד הישג נאה לביברס נאתכו. עיתון הספורט הרוסי "ספורט אקספרס" בחר בקשר נבחרת ישראל לנבחרת הסיבוב הראשון בליגה הרוסית. נאתכו הוא אחד מארבעה שחקנים של צסק"א מוסקבה בנבחרת, כאשר גם למוליכה זניט גם כן ארבעה נציגים. ב-11 הופעות ליגה קיבל הקשר ציון ממוצע של 6.23 מכתבי העיתון, הגבוה ביותר מבין כל שחקני ההרכב. על נאתכו נכתב: "הישראלי הפך במהירות מופלאה לשחקן אשר בלעדיו אי אפשר לדמיין את צסק"א. הוא לא רק החוט המקשר בין ההגנה להתקפה שאי אפשר להחליפו, אלא גם מדהים פעמים רבות ביצירות אמנות של ממש".

ההרכב המלא של העיתון: דויד יורצ'נקו (אופה), איגור סמולניקוב (זניט), וסילי ברזוצקי (צסק"א), אסקיאל גאראי (זניט), דומניקו קרישיטו (זניט), הולק (זניט), ביברס נאתכו (צסק"א), רומן ארמנקו (צסק"א), מתיו ולבואנה (דינמו מוסקבה), ז'ואאוזיניו (רסנודאר), סיידו דומביה (צסק"א). המאמן אולג קונונוב מקרסנודאר נבחר למאמן של חצי העונה.

הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג חוגג שער. רויטרס
גם הוא בין המצטיינים. הולק/רויטרס

הקשר הישראלי הגיע לצסק"א אחרי פתיחת העונה ברוסיה, חתם לארבע שנים ומיד הפך לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה. הוא כבש שמונה שערי ליגה (מלך השערים לצד הולק) והוסיף חמישה בישולים, כאשר בליגת האלופות יש לו שער ושני בישולים.

הערב (שלישי) נאתכו סגר עוד 90 דקות בהרכב של צסק"א, כשקבוצתו חזרה מפיגור לניצחון דרמטי 1:2 בבית על אמקר פרם. האורחים עלו ליתרון משער של סוסלאן טקאזוב בדקה ה-15, אבל רומן ארמנקו השווה בדקה ה-78 והכריע את המשחק בתוספת הזמן אחרי שני מהלכים של אחמד מוסא. צסק"א שנייה עם 31 נקודות אחרי 16 משחקים, רחוקה ארבע נקודות מזניט המוליכה, לה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully