וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הודיעה: האולטראס עפים מהוויסנטה קלדרון

לאחר קרב האוהדים שהוביל למותו של אוהד, הנהלת הקולצ'ונרוס הודיעה כי תשלול את חברותם במועדון של המתפרעים. דפורטיבו לא תאפשר לאולטראס שלה להיכנס 2 משחקים ותמכור כרטיסים ביורו

אוהדי אתלטיקו מדריד. רויטרס
אוהדי אתלטיקו/רויטרס

אתלטיקו מדריד החליטה כיצד לטפל באלימות ותעשה את זה על ידי הרחקת האולטרס ממשחקי הבית של הקבוצה. נשיא הקולצ'ונרוס חיל מארין התראיין לתקשורת הספרדית והודיע שאתלטיקו החליטה לגרש את אותם אוהדים מהוויסנטה קלדרון. בהודעה הרשמית ששוחררה על ידי אתלטיקו נמסר: "לאחר האירועים החמורים שהיו בנהר לפני המשחק מול דפורטיבו לה קורוניה, קיימנו התייעצויות במשך 48 שעות עם כוחות האבטחה והמשטרה במטרה לנתח את האירועים שהתרחשו ואיך לטפל בהם.

"היום קיבלנו מרשויות האבטחה והמשטרה את ניתוח האירועים, שכולל גם את שמות האנשים שאנחנו מזהים ומוכרים גם למשטרה. בין חבורת האנשים הזו יש 15 אנשים שטוענים שהם אוהדי אתלטיקו מדריד, ומתוכם גם שבעה שחברים במועדון. כל אותם חברי מועדון נזרקו באופן מיידי. הם לא יוכלו לחזור להיות חברים יותר, בעוד אלה שאינם חברים במועדון לא יוכלו להיות חברים. כמו כן, המועדון יעשה כל שביכולתו על מנת לא לאפשר לאותם אוהדים להכניס שלטים או אמצעי עידוד אחרים למשחק".

בינתיים, הקבוצה השנייה שאוהדיה היו מעורבים בתקרית הקטלנית, דפורטיבו לה קורוניה, הודיעה כי היא תסגור בתור התחלה לשני משחקים את היציע בו יושבים האולטראס שלה, ה"ריאזור בלוז". במקום אותם אוהדים, ייכנסו ליציע כאלה אחרים, כאשר הכרטיסים יימכרו תמורת יורו אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully