וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הוזמן לביקור בצפון קוריאה: "הילדים מאוהבים בו"

כוכב ברצלונה יגיע לפיונגיאנג? אחת מראשות ההתאחדות המקומית אמרה: "הילדים רואים את כל המשחקים שלו וקוראים עליו ספרים". בקטאלוניה מדווחים: בארסה תחליף את המדים אחרי 115 שנים

המדים החדשים של ברצלונה. sport.es, סריקה
המדים החדשים. מתוך "ספורט"/סריקה, sport.es

האם ברצלונה עומדת לשבור מסורת של 115 שנה? על פי דיווח בעיתון הקטלוני "ספורט", ברצלונה בשנה הבאה תשחק תלבושת חדשה למדי הקבוצה, שבה המדים יהיו מאוזנים (לרוחב החולצה) ולא אנכיים (לאורכה, כמיטב המסורת).

תחת הכותרת "מהפכה בחולצה החדשה" העיתון מצטט גורמים פנימיים במועדון שטוענים כי נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומיאו כבר הציג את הדגמים בפני נציגי חברת נייק במפגש סודי בקאמפ נואו ביום שני.

"נייק, החברה שמייצרת את התלבושות לברצלונה, מבקשת חידוש וריענון בגלל שהמכירות ירדו, וזא מאחר שהתלבושות דומות מאוד לתלבושות ישנות", כך נאמר.

יש לציין כי מעולם התלבושת הביתית של ברצלונה לא כללה ארבעה פסים לרוחב החולצה. כמו כן, על פי הדיווח, מאחורי החולצה יופיע דגל קטלוניה.

זו לא המסורת הראשונה שברצלונה נאלצת לשבור בשנים האחרונות בגלל שיקולים כלכליים. אחרי שבמשך כל שנותיה התגאתה בכך שאין לה ספונסר על החולצה, בשנים האחרונות הקבוצה השלימה עם הטרנד העולמי ומפרסמת על חולצתה את "קטאר איירווייז".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, ליאונל מסי עשוי להגיע למקום אליו מעטים מאנשי המערב מגיעים: צפון קוריאה. על פי העיתון "סאות' צ'יינה מורנינג פוסט", אחת ממנהלות ההתאחדות לכדורגל במדינה המסוגרת בעולם, הילדים בצפון קוריאה מעריצים את מסי והמדינה מעוניינת להזמין אותו לביקור.

האן און יונג, שמחזיקה בתפקיד גבוה בהתאחדות הצפון קוריאנית, היא גם חבר הוועד המנהל בקונפדרציית הכדורגל של אסיה (AFC) והיא אמרה שילדי צפון קוריאה "קוראים ספרים" על מסי. המנהיג קים ג'ונג און הקים לאחרונה בית ספר בינלאומי עם אקדמיית ספורט בבירה פיונגיאנג ויונג אמרה שאון ישמח מאוד לארח את מסי במקום.

"אני רוצה להזמין אותו לביקור אצלנו", אמרה יונג, "הילדים מאוהבים בו. כל פעם שאני מגיעה לבית הספר הבינלאומי, אני שואלת את התלמידים מי השחקן הכי טוב בעולם והם עונים 'מסי'. אפילו הבנות. הילדים קוראים עליו ורואים את כל המשחקים דרך האינטרנט. הם יכולים לראות איזה משחק שהם רוצים. הם מאוד אוהבים כדורגל ומכירים את כל השמות".

הכוכב האחרון שביקר בצפון קוריאה היה דניס רודמן, שחקן העבר של שיקגו בולס, שהגיע לבקר את קים ג'ונג און וזכה לכבוד מלכים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יגיע לפיונגיאנג? מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully