וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביורן בורג: "זלאטן איברהימוביץ' יותר מפורסם מאיקאה"

טניסאי העבר האגדי החמיא לבן ארצו: "הוא השבדי המפורסם בעולם והוא אדם נהדר. הוא שגריר טוב ואנחנו גאים בו". ואת מי הוא מזכיר לו? "אם צריך לבחור מישהו מהטניס זה ג'ון מקנרו"

שחקן פ.ס.ז' זלאטן איברהימוביץ'. Martin Rose, GettyImages
סוחט את מירב המחמאות. זלאטן/GettyImages, Martin Rose

ביורן בורג, מגדולי הטניסאים בכל הזמנים, התראיין לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן" ונשאל מספר שאלות על בן ארצו, זלאטן איברהימוביץ' שמשחק כמובן בפ.ס.ז'.

בורג בן ה-58, שבמשך שנים היה הספורטאי השבדי המוביל, נשאל אם הוא רואה בזלאטן את ממשך דרכו והשיב: "כן, הוא היורש שלי. הוא אחד משחקני הכדורגל הטובים בעולם, רבים רואים בו מודל לחיקוי. אני מקווה שזה יימשך עוד הרבה זמן. הייתה לנו הזדמנות להיפגש ומדובר באדם נפלא. הוא מאוד נחמד".

טניסאי העבר שזכה ברולאן גארוס שש פעמים ובווימבלדון חמש פעמים נוספות, הוסיף: "האם הוא יותר מפורסם ממני? היום בוודאי שכן. הוא השבדי הכי מפורסם בעולם, הוא אפילו יותר מפורסם מאיקאה. זלאטן הוא שגריר טוב לכדורגל ושגריר טוב של שבדיה. אנחנו מאוד גאים בו".

על ההבדלים ביניהם אמר בורג: "אני הרבה יותר רגוע מזלאטן. הוא אוהב להביע את הרגשות שלו, על ומחוץ למגרש. אם צריך להשוות אותו למישהו מעולם הטניס, הייתי משווה אותו לג'ון מקנרו. מדובר בענפי ספורט שונים. טניס הוא ענף אישי, כדורגל הוא ענף קבוצתי. זלאטן אוהב להיות במרכז העניינים ולהוביל את הקבוצה. בטניס אתה לבד".

ביורן בורג, טניסאי עבר שבדי. Julian Finney, GettyImages
ביורן בורג/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully