וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "לעולם לא אספסל שחקן בגלל הופעה אחת לא טובה"

2.12.2014 / 9:46

מכבי תל אביב מתכוננת לסכנין (רביעי, 20:55, ע' 1), פאקו התייחס במסע"ת לספסול בן חיים. על העומס: "חייב להשתמש בעומק שיש לקבוצה". מיטרוביץ' על ניקוליץ': "חבר שלי, חלוץ מצוין"

one
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, עם שחקן הקבוצה, ניקולה מיטרוביץ'. קובי אליהו
לא מסתכלים על קרית שמונה ובאר שבע. פאקו ומיטרוביץ'/קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) את מסיבת העיתונאים הקבועה לקראת משחקים. הנוכחים היו המאמן פאקו אייסטרן והקשר ניקולה מיטרוביץ'. מחר (רביעי, 20:55, ערוץ 1) אלופת השנתיים האחרונות תתארח אצל בני סכנין למשחק במחזור ה-11 בליגת העל, תוך תקווה להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה ביום שבת. המשחק יתקיים בעכו בגלל עונש רדיוס שסכנין ספגה. ברק לוי צפוי להמשיך לפתוח בין הקורות בגלל שחואן פאבלו עדיין סובל מרגישות באצבע.

פאקו התייחס לכמות המשחקים הגדולה יחסית בזמן קצר ואמר: "אני חייב להשתמש בעומק שיש לקבוצה. זה הזמן של השחקנים להראות מה הם יכולים. כמובן שאני ארכיב את 11 הטובים ביותר לדעתי. חשוב לזכור שזה מרתון, ושחשוב מאוד להגיע למרץ ואפריל בכושר טוב. לפעמים צריך לכושר של השחקנים".

על הספסול של טל בן חיים ועומרי בן הרוש אחרי ההפסד לקרית שמונה: "לעולם לא אספסל שחקן בגלל תוצאה לא טובה, או בגלל הופעה אחת לא טובה. פשוט רציתי שני שחקנים אחרים, אני מאמין בכולם. האם הם יחזרו למשחק מחר? בכל הכנות, אני עדיין לא יודע. לא החלטתי לגבי ההרכב".

על המשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל באר שבע: "אני צריך להתרכז בקבוצה שלי, במצב המנטלי שלה לקראת סכנין. כרגע לא חשוב. אנחנו רק בדצמבר. כל כך הרבה דברים יכולים לקרות את מאי. עד שנשחק נגדן שוב, אולי המשחק שלהם ישתנה. אני כנראה אצפה במשחק, אבל היה לי הרבה יותר חשוב לראות את בית"ר ירושלים אתמול למשל, בגלל שנשחק נגדה בשבוע הבא".

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נגד הפועל חיפה? שיחקנו טוב, אבל אפשר לשחק טוב יותר". מיטרוביץ'/ברני ארדוב

ניקולה מיטרוביץ' על נמניה ניקוליץ', שמועמד למכבי תל אביב: "הוא חבר טוב שלי, אבל לא דיברתי איתו כלום על מכבי. אני יכול להגיד שהוא שחקן טוב מאוד, חלוץ מצוין, שכובש הרבה, אבל זה עניין של המועדון, לא שלי.

"אנחנו צריכים להסתכל רק עלינו, אלא על המשחק הבא. לא על היריבות שלנו לצמרת, אלא על היריבות שלנו על המגרש. אם ננצח, לא חשוב לנו המשחק בין באר שבע נגד קרית שמונה. נגד הפועל חיפה? שיחקנו טוב, אבל אפשר לשחק טוב יותר".

מיטרוביץ' נשאל על הטרוניות ביציעים כלפי איגייבור: "לא שמעתי דבר כזה. האוהדים שלנו מעודדים ותומכים, הם נותנים לנו גב ותמיכה, אני לא רואה שום בעיה".

פאקו נשאל אם דיברו איתו על חוזה לעונה הבאה: "לא, עכשיו זה לא הזמן, זה חודש דצמבר. אנחנו צריכים להתרכז בעונה הנוכחית, לא בעונה הבאה". על שינויים בסגל: "אני מרוצה מאוד מהסגל שלי, שהוכיח שהוא ראוי ויכול להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully