וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "מתנצל בפני האוהדים, אנחנו שווים יותר"

2.12.2014 / 8:37

אוהדי בית"ר ירושלים קיללו ומחו נגד קורצקי והשחקנים אחרי ההפסד השלישי ברציפות, חנן ממן יודע: "אנחנו יצרנו את הציפיות, ואנחנו לא עומדים בהן". בקבוצה צופים שינויים בסגל בינואר

צילום ועריכה: קובי אליהו

דממה רועמת שררה אמש (שני) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים לאחר ההפסד הביתי 3:2 למכבי פתח תקוה. אחרי שהשחקנים שוחחו ביניהם על היכולת בהפסד ועל התגובות הזועמות מהקהל, חלקם ביקשו להבהיר: "כולנו מאוחדים מאחורי מנחם קורצקי ולא יכולים להסתכל לו בעיניים. רק אנחנו אשמים ונצטרך לשנות את התמונה כבר ביום חמישי. כולם כאן גברים ומאוחדים, ואף אחד לא מלכלך או מנסה להאשים, כולם ביחד נצא מזה".

מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי. קובי אליהו
מגן על השחקנים. קורצקי/קובי אליהו

מי שזכה למחמאות מהשחקנים הוא איציק כהן, ששינה פאזה בחודש האחרון ופתח אתמול לראשונה העונה בהרכב ואף הבקיע. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "זה לא מרגיע אבל הרווחנו היום את איציק, אנחנו צריכים שחקנים שיידעו להתמודד עם האווירה הזאת". מנגד, מי שסיים את המשחק עם דמעות בפניו היה הקשר-חלוץ עומר נחמני, שהפציעות רודפות אותו, ואתמול קרע את השריר וייעדר בין 6 ל-8 שבועות. נחמני ישב בחדר ההלבשה והתקשה להסתיר את הדמעות והכאב, בעוד חבריו ניגשו אליו וניסו לחזק אותו.

חנן ממן אמר בסיום: "אנחנו מתנצלים בפני האוהדים על מה שקרה במשחק ועל כל מה שקורה בחודש האחרון. אנחנו במשבר, שלושה הפסדים זה לא צחוק. למזלנו ביום חמישי יש לנו הזדמנות לתקן ואני מאמין שנעשה את זה. אנחנו יצרנו את הציפיות וכרגע אנחנו לא עומדים בהן. אני מעריך שגם הקהל מעריך שאנחנו נלחמים ועדיפים על הקבוצה היריבה, אבל כשמפסידים אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. אנחנו עומדים מאחורי קורצקי ומאמינים שכבר ביום חמישי נשנה את האווירה.

"יש לנו שחקנים עם ניסיון שיידעו לתמוך בשחקנים חסרי הניסיון. גם בהפסדים אנחנו יודעים שיש לנו חדר הלבשה מגובש וטוב, וזה יהיה המבחן שלנו. יש שחקנים שממתינים להזדמנות שלהם, ואם יקבלו אותה יצטרכו לקחת אותה בשתי ידיים. הלחץ בפתיחת העונה היה גדול יותר והצלחנו. אין סיבה שלא נעשה את זה גם עכשיו. הכל נראה רע אבל ניצחון או שניים זה ישתנה.

"היום בדיעבד אנחנו מצטערים על כל תוצאות התיקו ואיבוד הנקודות אבל חייבים להמשיך להיות חזקים ולהתמודד עם זה, אנחנו שווים יותר ונוכיח את זה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו ברגעים האלה. אנחנו רק בסיבוב הראשון והליגה עוד ארוכה, לפני שבועיים היינו מקום חמישי, זאת ליגה מאוד צפופה וקשה. אנחנו קבוצה טובה ונוכיח את זה. טוב שהמשחק בחמישי ולא צריך לחשוב יותר מדי ולתת לראש להשתגע".

עוד באותו נושא

קורצקי: "אם יהיה שקט, נוכל להוציא את הקבוצה מהמשבר"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, לידור כהן. קובי אליהו
כמה תסכול. בית"ר/קובי אליהו

מנחם קורצקי התייחס אף הוא לאווירה ביציע: "יכול להיות שגם הקהל צריך להבין שהשחקנים הם מאוד מוכשרים. עד כמה שזה נשמע מוזר, הם נותנים הכל. קורים דברים שקשורים לסימפטום של לחץ ולא הולך כלום. הקהל חייב להבין שאם הוא לא יהיה עם הקבוצה הזאת עד הסוף, זה עשוי להיגמר בתחתית. שיאשימו אותי ובצדק, אבל שיורידו את הלחץ מהשחקנים, אנחנו נדע לצאת מהתקופה הזאת".

לאחר המשחק אמש שוחח הבעלים אלי טביב עם מנחם קורצקי בנוגע למשחק אך לא מעבר לכך. מבחינת טביב מעמדו של קורצקי יציב ואין מה לדבר על חילופי מאמנים. אוטובוס הקבוצה יחד עם רכבו של המאמן יצאו מהיציאה האחורית של האצטדיון על מנת לא להיתקל באוהדים שחיכו בחוץ. טביב אמר אמש לכל מי ששאל כי מעמד המאמן אינו על הפרק וצריך למצוא את הפתרונות בכדי לצאת מהמצב הנוכחי.

לקראת המשחק ביום חמישי נגד הפועל פתח תקוה צפויים מספר שינויים בהרכב, גם בשל השבוע הלחוץ שיסתיים במשחק שלישי בתוך שבוע נגד מכבי תל אביב בסמי עופר ביום שני. עומר אצילי ודני פרדה מועמדים לשוב להרכב וכמו כן אופיר קריאף צפוי לחזור לסגל הקבוצה. קריאף עדיין סובל מכאבים בברך עקב המתיחה ברצועה אך מדובר בכאבים איתם יצטרך להתמודד בתקופה הקרובה.

בבית"ר מבינים כי לקראת מועד ההעברות בינואר הקבוצה זקוקה לחיזוק של לפחות שחקן אחד בחלק הקדמי. מירקו איבנובסקי המקדוני מועמד אך בבית"ר ימתינו עד לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בכדי להגביר הילוך. מעמדם של זרקו קוראץ' ותומר סוויסה מתערער לקראת ינואר. במקרה של סוויסה, ייתכן כי יבקש לעזוב למקום בו יזכה ליותר קרדיט. לקראת המשחק בסמי עופר ביום שני הקצתה מכבי תל אביב בשלב ראשון כ-5,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully