וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אם יהיה שקט, נוכל להוציא את הקבוצה מהמשבר"

1.12.2014 / 22:03

מאמן בית"ר לא מתרגש מהקריאות נגדו: "צריכים להוריד את מפלס הלחץ". השחקנים יצאו בהצהרה: "עומדים מאחורי קורצקי". כ-200 אוהדים קיללו מחוץ לחדר ההלבשה. נחמני ייעדר 6-8 שבועות

צילום ועריכה: קובי אליהו

המשבר של בית"ר ירושלים הולך ומחריף. הקבוצה מהבירה ספגה הערב (שני) הפסד שלישי רצוף וסגרה חמישה משחקים ללא ניצחון, אחרי שהתרסקה בדרך ל-3:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה. יואכים מונונגה ניצל את ההגנה הרדומה של מנחם קורצקי כדי לכבוש צמד במחצית הראשונה, איציק כהן צימק, אך עוז פרץ סגר עניין בסמוך לסיום וגם פנדל מדויק של ז'רקו קוראץ' לא עזר.

אוהדי בית"ר המאוכזבים קראו למנחם קורצקי להתפטר מתפקידו בעקבות ההפסד, ושרקו בוז ממושך עם שריקת הסיום. כ-200 מאוהדי הקבוצה המתינו לקבוצה מחוץ לחדר ההלבשה וקיללו את השחקנים. בסיום, השחקנים התכנסו לשיחה בחדר ההלבשה ודיברו ביניהם. השחקנים ביקשו להבהיר: "כולנו עומדים מאחורי קורצקי. כואב הלב על מה שעושים לו. רק אנחנו אשמים. הוא מוערך ואהוב על ידי כולם".

לצד האכזבה הגלויה מההפסד, בית"ר קיבלה חדשות רעות גם מכיוונו של עומר נחמני. הקשר-חלוץ שנפצע והוחלף כבר בדקה ה-18, סובל מקרע בשריר והוא צפוי להיעדר תקופה של 6-8 שבועות.

מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי. קובי אליהו
ההגנה התרסקה. קורצקי/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי אמר בסיום: "אנחנו מקבלים מחמאות אבל אני לא אוהב את זה. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אי אפשר להתעלם מכמות הספיגות שלנו. בהתקפה אנחנו משחקים בסדר, אבל לא מצליחים להכניס את הכדורים כמו שצריך. אנחנו עובדים על זה באימונים ונקווה שזה ישתפר. אני חושב שאנחנו עושים את הכל מבחינה התקפית, ועדיין זה לא מסתדר. כרגע זה נראה לא טוב, אני מאוד מאמין בסגל הזה. אם יהיה שקט במועדון, אנחנו גם נצליח. הקהל אומר את דברו והוא צודק, הוא רוצה לראות יכולת טובה יותר".

על הקריאות נגדו: "אני מכיר את הקהל, אני אוהב אותו. הוא רוצה ניצחונות וזה מגיע לו, כי הוא בא ומעודד אותנו כל המשחק ואנחנו מפסידים שבוע שלישי ברצף, אבל אנחנו צריכים להוריד את הלחץ, כי הליגה לא גמורה. צריך לבוא למשחק הבא הכי מרוכזים שיש. בכל שבוע זה מתגלגל מחדש. אני מרגיש שהקבוצה שלי באה מוכנה ודרוכה, אבל קורים דברים כתוצאה מלחץ. הספיגות המוקדמות שלנו הן סימפטום של לחץ. מגיע לפתח תקוה כל הכבוד. לי חשובים השחקנים קודם כל. הם מנסים לתת את הכל. הדברים לא קורים כמו שאנחנו רוצים. כל האשמה עליי, אני מאמין שאצליח להוציא את הקבוצה מכאן קדימה".

חנן ממן הוסיף: "הגענו לכמה מצבים, כבשנו שער אחד וחשבנו שנחזור, אבל הכדור לא נכנס. לא צריך להיכנס עכשיו למרה שחורה ולצאת בהצהרות, אנחנו סומכים על מנחם שיוציא אותנו מהמצב הזה וסומכים עליו במאה אחוז. הכל התחיל כשהפסדנו פה בדקה ה-90 להפועל חיפה, אנחנו עדיין משחקים טוב ועדיפים על כל קבוצה שאנחנו משחקים נגדה, אבל כשננצח נוכל לצאת לדרך חדשה, כמו שאשדוד עשו לפני חודש".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה ניצחה את בית"ר ירושלים 2:3 בטדי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully