וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לנצח משחק בטדי - זה אומר משהו על מכבי פ"ת"

1.12.2014 / 22:15

מכבי פתח תקוה חגגה 2:3 על בית"ר ירושלים. המאמן הוסיף: "זה הישג יפה מאוד בשבילנו. בליגה הצפופה הזה כל ניצחון מעיף אותך למעלה. אנחנו עוד יכולים לשחק יותר טוב"

one

במכבי פתח תקוה נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים במחזור ה-10 בליגת העל. השחקנים חגגו על כר הדשא אחרי שריקת הסיום והקבוצה ממלאבס במקום החמישי.

חגיגה גדולה נרשמה בסיום בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון נראה מרוצה במיוחד, וכך גם המנהל המקצועי עומר גולן שרק השבוע דאג לסגור את נושא עיכוב המשכורות. במהלך השבוע הבא תתקיים פגישה בנוגע לרכש, ומי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הבלם איבן הרצג, ששותף היום ככל הנראה על רקע פציעת תומר אלבז. מחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק באשדוד. "אף אחד לא חושב כרגע על אירופה, אבל אם ננצח לפני הדרבי, השמיים הם הגבול", אמרו שחקנים בסיום.

המאמן רן בן שמעון לא יצא מגדרו: "זה ניצחון חשוב כמו כל משחק. הקבוצה יכולה לשחק עוד יותר טוב. ניצחון בטדי זה הישג יפה מאוד בשבילנו, אנחנו מאוד שמחים. ההרגשה טובה. הלחץ של בית"ר היה בלתי נמנע. פחדתי להכניס את עוז פרץ אבל לקחתי סיכון, ואני שמח שההימור הצליח. גם לילד מגיע קרדיט. חזרנו קצת אחורה בסיום, אבל יש משחקים כאלה. אין מה לעשות".

על הטיפוס של קבוצתו לצמרת אמר בן שמעון: "בליגה הצפופה הזה כל ניצחון מעיף אותך למעלה, אבל אנחנו אנשים זהירים. אנחנו המאמנים צריכים לא לחגוג את הרגע. לנצח משחק בטדי זה אומר משהו על מכבי פתח תקוה".

על התקרית עם אבי לוזון בשבוע שעבר: "אנחנו לא עובדים בסביבה סטרילית, אבל מערכת היחסים בינינו מאוד טובה. מדי פעם כשמישהו חוצה גבולות, הצד השני נמצא שם כדי להגיד לו את זה".

שחקני מכבי פתח תקוה עם המאמן רן בן שמעון. קובי אליהו
בתמונת הפלייאוף העליון. בן שמעון והשחקנים שלו בטדי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully