וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון צעק על אבי לוזון מחוץ לחדר ההלבשה: "עוף מפה"

22.11.2014 / 20:43

תקרית בין מאמן מכבי פתח תקוה לחברי ההנהלה, שנכנסו לחדר ההלבשה אחרי התיקו. זמן קצר לאחר מכן, בן שמעון ויו"ר ההתאחדות לשעבר התפייסו: "הכל באהבה". חרזי: "שוב השופטים דפקו אותנו"

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
לא רגוע במושבה. בן שמעון/ניב אהרונסון

סערה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה אחרי ה-0:0 הערב (שבת) עם הפועל עכו באצטדיון המושבה. בסיום המשחק ארעה תקרית בין מאמן המלאבסים רן בן שמעון לבין מספר חברי הנהלה, ובהם יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון. נראה כי בתוך חדר ההלבשה נאמרו דברים שלא לרוחו של בן שמעון, שנראה צועק על אבי לוזון ונוזף בכמה חברי הנהלה אחרים שנכנסו לחדר ההלבשה ("עופו מפה").

המומנטום החיובי של מכבי פתח תקוה, שהשיגה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות לפני פגרת הנבחרות, נעצר עם תצוגה חלשה ומאכזבת לעיני הקהל הביתי הערב. פתח תקוה נזקקה ליכולת טובה של צחי גיגי בין הקורות כדי להינצל מהפסד, אף שעכו הייתה קרובה לכבוש מספר פעמים. בריאן חרסיסיץ' הורחק בצהוב שני וייעדר מהמשחק הבא של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בטדי, שצפוי להיות קשה במיוחד.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר אבי לוזון. ניב אהרונסון
עלה לבן שמעון על העצבים. אבי לוזון/ניב אהרונסון

"תמיד יש אמוציות, תמיד רוצים לנצח", אמר רן בן שמעון בהתייחס לתקרית עם הלוזונים. "זה מועדון אמוציונלי כך ששום דבר לא מפתיע. יש פה הרבה להט לכדורגל לטוב ולרע ואני מקבל הכל באהבה".

על היכולת שהציגה קבוצתו אמר בן שמעון: "היו דברים יותר טובים והיו פחות. תמיד בתקשורת מציגים את זה כשחור או לבן אבל יש גם גוונים של אפור. ניסינו לשלב קצת צעירים היום אבל באופן כללי אני לא מרוצה. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהיות יותר עקביים. אלה המשחקים הכי קשים של שתי קבוצות שרוצות יותר לא להפסיד את הנקודות מאשר להרוויח אותן וזה גורר לפעמים לחץ שמושך אותנו למטה. אני מקווה שנמצא את הדרך לנצח משחקים שיתנו לנו ביטחון לשחק הרבה יותר טוב. ברמת הציפיות אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק כי המשימות שלנו קרובות ואנחנו צריכים לנצח ולהתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
תוקף את השופטים. חרזי/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, אלון חרזי תקף את השופטים: "אני מרוצה מאד מהיכולת. חוץ משני מצבים, פתח תקוה לא הגיעה להזדמנויות ואנחנו היינו הרבה יותר מסוכנים, רק שלא תרגמנו את ההזדמנויות לשערים. היה אמור להישרק לנו גם פנדל שאני ראיתי ממאה מטר והשופט לא ראה וחבל שכל פעם אנחנו נופלים על החלטות כאלה. הפועל עכו הוא אמנם מועדון קטן, אבל אנחנו בליגת העל ומגיע לו שישפטו אותו כמו כל שאר הקבוצות. כל פעם יש סיפור אחר שעושה את ההבדל ונמאס להפסיד נקודות על דברים כאלה. תן לי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שהיו בהן טעויות שיפוט ארבע נקודות ואני כבר במרכז טבלה. כל פעם קצת דופקים אותנו ואנחנו משלמים על זה".

חרזי הוסיף: "היו לנו המון מצבים היום ושיחקנו יפה ברוב השלבים של המשחק. עמדנו הגנתית טוב ולכן פתח תקוה לא הגיעה למצבים. הקור רוח והשקט הנפשי שלנו עדיין לוקה בחסר, רק באחד מתוך עשרה מצבים אנחנו מבקיעים שער וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. בסופו של דבר כשאתה מגיע למאני טיים אתה חייב לדעת לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully