וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר בליברפול? ברנדן רוג'רס: "ג'רארד קיבל הצעה לחוזה חדש"

אחרי שספסל את הקפטן במשחק הליגה האחרון מול סטוק, מאמן המרסיסייד הרגיע: "אני אוהב לעבוד עם ג'רארד. הוא צריך זמן כדי לשקול את ההצעה, לא מדובר פה בשיקול כספי"

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. GettyImages
שוקל את ההצעה. ג'רארד/GettyImages

סטיבן ג'רארד נחשב כבר מזמן לאגדה בליברפול, אך עתידו של השחקן במועדון היה נתון בתקופה האחרונה תחת הרבה סימני שאלה שרק התגברו אחרי שהשחקן סופסל במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול סטוק סיטי. ג'רארד סופסל דווקא במשחק בו השחקן ציין 16 שנה להופעת הבכורה שלו במועדון.

היום (שני) מאמן הקבוצה ברנדן רוג'רס, שהתנצל על ספסולו של ג'רארד, אישר לראשונה שהשחקן קיבל הצעה לחוזה חדש. "לסטיבן הוצע חוזה חדש והוא קיבל זמן כדי לשקול זאת", אמר רוג'רס במסע"ת מיוחדת וניסה להרגיע את המתח שנוצר בין השניים: "אני אוהב לעבוד עם ג'רארד ומקווה שהוא ימשיך. לא מדובר פה בכסף".

רוג'רס הוסיף: "אחרי כל מה שסטיבן עשה במועדון במשך 16 שנה, מגיע לו את כל הכבוד ואת הזמן לשקול את ההצעה. ללא ספק לא מדובר בשאלה של כסף. דיברתי איתו מספיק פעמים וזה לא המקרה".

המשחק מול סטוק בו ליברפול ניצחה 0:1, היה המשחק הראשון שבו ג'רארד לא פותח בהרכב הקבוצה מאז המשחק מול האל בינואר בעונה שעברה, אז השחקן סבל מפציעה ונכנס כמחליף. יש לציין שחוזהו של השחקן מסתיים בסוף העונה ועל פי לא מעט דיווחים ברחבי הממלכה, השחקן שוקל גם הצעות אחרות ועשוי לראשונה בקריירה שלו לעזוב את המועדון ממרסיסייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully