וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במכבי אשדוד: "לא פעם ראשונה שנתקלים בשיפוט עוין"

1.12.2014 / 10:46

האחרונה בטבלה ספגה שש עבירות טכניות בהפסד החוץ לגלבוע/גליל: "אי אפשר לחשוב שזה צירוף מקרים כשהיריבה הולכת 21 פעמים יותר לקו". ג'יימס נאנלי חתם בקבוצה

ליאור ליובין מאמן מכבי אשדוד. מגד גוזני
באשדוד מאוד לא אהבו את השיפוט. ליובין/מגד גוזני

מכבי אשדוד ספגה אמש (ראשון) את הפסדה השמיני בתשעת מחזורי הפתיחה כאשר נוצחה בגן נר על ידי גלבוע/גליל 85:75. הקבוצה של ליאור ליובין הצליחה להשוות את התוצאה ל-75:75, דקה וחצי לסיום, אלא שאז פתחה המארחת בריצת 0:10, כששמונה מתוך אותן נקודות הגיעו מקו העונשין.

באשדוד, ולא בפעם הראשונה העונה, באו במהלך כל המשחק בטענות קשות לצוות השיפוט בראשות ארז גוריון, לאחר שהשופטים שרקו ללא פחות משש עבירות טכניות לרעתם והוציאו את כל השחקנים הזרים של הקבוצה בחמש עבירות.

ג'יימס נונאלי שחקן מכבי אשדוד. Scott Halleran, GettyImages
חיזוק טרי. ג'יימס נאנלי, משמאל בפילדלפיה/GettyImages, Scott Halleran

"צריך לשלוח את הקלטת של המשחק לאיגוד השופטים, היה שיפוט לא אחיד, לרעתנו", אמרו בקבוצה אחרי המשחק, "הצלחנו בסגל חסר להיאבק ולהישאר במשחק, למרות השיפוט, אבל פשוט לא רצו שננצח. אי אפשר לחשוב שזה צירוף מקרים שקבוצה הולכת 21 פעמים יותר לקו מהיריבה שלה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בשיפוט עוין כזה במשחקים חשובים".

הגארד-פורוורד האמריקאי ג'יימס נאנלי חתם היום בקבוצה ויוכל לשחק נגד מכבי תל אביב. נאנלי בן ה-24, 2.01, הוא בוגר מכללת סנטה ברברה ובעונתו האחרונה הוביל אותה למאזן מושלם של 0:14, קלע 22 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים. בעונה שעברה שיחק מעט באטלנטה ופילדלפיה מה-NBA ובשאר הזמן שיחק בליגת הפיתוח. לאחר המשחק הקשה נגד אלופת אירופה מחכות לאשדוד שתי יריבות מהחלק התחתון של הטבלה: בני הרצליה בחוץ ומכבי חיפה בבית.

עוד באותו נושא

ליגת העל: ירושלים עדיין מושלמת לאחר 78:88 על נס ציונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully