וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי: "אנשי הפועל רוצים לקבוע את הנציג שלנו, זו שערורייה"

1.12.2014 / 9:57

מרכז הפועל מתנגד למינויו של עו"ד מורן מאירי מטעם מרכז מכבי למזכירות ההתאחדות לכדורגל. אפשרות: מוסד המזכירות יבוטל והדיונים יתקיימו רק בהנהלת ההתאחדות

מוסד המזכירות של ההתאחדות לכדורגל עשוי להתבטל כדי לפתור את פלונטר מורן מאירי שיצר מאבק גדול מאוד בין מרכז מכבי למרכז הפועל. במרכז הפועל שרוחו החיה היא עדיין שטרן חלובה, לא מוכנים לראות את עו"ד מאירי במזכירות ההתאחדות לכדורגל. מאירי נתפס על ידי אנשי מרכז הפועל וגם על ידי בכירים במרכז מכבי כמו אבי לוזון ואריאל שיימן, כאיש שכל הזמן רודף ומבקר את ההתאחדות.

זכורה דרישתו של מאירי מהחודשים האחרונים לחשיפת הדו"חות הכספיים של ההתאחדות. החומר התקבל רק באחרונה ועל פיו התגלה שחסרים 23 מיליון שקל, מתוכם 18.5 מיליון שקל זה כסף אבוד שהלך לקבוצות, בלי לדעת למי ובאיזה אופן. ממש אתמול, אגב, החליטה הנהלת ההתאחדות על ביצוע תיקון לדו"חות. כל הדברים האלה גורמים לאי נוחות אצל גורמים שונים בהנהלת ההתאחדות ובמזכירות וכאמור במרכז הפועל החליטו לעמוד על רגליהם האחוריות ולדרוש שמאירי לא ייצג את מכבי במזכירות ההתאחדות. במרכז מכבי כמובן מתנגדים לכך וטוענים כי מאירי הוא איש שלהם ואנשי הפועל לא יכולים לקבוע להם מי יהיה נציגם במזכירות.

עו"ד מורן מאירי נציג מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
במרכז הפועל מנסים לדחוק אותו החוצה. מורן מאירי/יוסי ציפקיס

הנהלת ההתאחדות היתה צריכה להתכנס אתמול כדי לבחור את הנציגים למזכירות ושלושת נציגי מכבי היו צריכים להיות עו"ד תמיר גילת שאמור להיות מ"מ מקום יו"ר ההתאחדות עופר עיני, איזי שרצקי מקרית שמונה ועו"ד מאירי כנציג מכבי תל אביב. הדרישה של מרכז הפועל כי מאירי לא יהיה במזכירות מטעם מכבי, גרמה לקרע גדול בין המרכזים, אבל יש גורמים בשני המרכזים שרוצים לסיים את העניין בצורה מכובדת וכך הוצע שמוסד המזכירות פשוט יתבטל ושכל ההחלטות יתקבלו בפורום הרחב של 29 חברי הנהלת ההתאחדות שתתכנס אחת לחודש. בהנהלה כבר הוסכם בין המרכזים שיהיה ייצוג על פי היחס הבא: 14 חברים למרכז הפועל, 11 למרכז מכבי, שלושה לבית"ר ואחד לנשים.

מאירי עצמו סירב בתחילה לוותר על קיום מוסד המזכירות בגלל שלא רוצים אותו, אבל אתמול הוא כבר שוכנע ונראה כי זה הפתרון המסתמן. גורם במרכז מכבי אמר לוואלה ספורט: "מרכז הפועל רוצה לקבוע מי יהיו נציגי מכבי. זו שערורייה שאין כדוגמתה. אבל יחד עם זה צריך לגמור את הסיפור הזה, כי הוא לא עושה טוב לשם של כולנו. אם הפתרון לתסבוכת הזו מצוי בכך שלא תהיה מזכירות, עד אפשר לוותר עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully