וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי נתניה הבטיחה לשחקנים: תוך שבועיים תקבלו משכורות

1.12.2014 / 11:34

בצל המצב הכלכלי הקשה במועדון, רועי דניאל וקובי בלדב ניסו להרגיע לפני המשחק מול מכבי חיפה ברביעי. בלדב: "אנחנו פה ולא נעזוב אתכם, נדאג לכם עד השקל האחרון

one

בשורות טובות לשחקני מכבי נתניה? לפני אימון הבוקר (שני) קיימו הנהלת המועדון והצוות המקצועי אסיפה עם השחקנים, במהלכה קיבלו השחקנים עדכון לגבי המצב הכלכלי וההתנהלות מול הבקרה. השחקנים עודכנו שהמשכורות צפויות להיות משולמות תוך שבועיים ימים וזאת לאחר שהכסף של הערבויות יחולט ויגיע מהבקרה.

המנכ"ל רועי דניאל פנה לשחקנים: "ביום רביעי כל העיניים תהיינה נשואות אליכם לראות איך אתם מתנהגים על אף הבעיות. אני רוצה שלשעה וחצי תשימו את הבעיות בצד, ותוכיחו שאתם ספורטאים ומקצוענים אשר יודעים להתעלות ברגעים הקשים כי שם אתם נמדדים. המועדון חשוב להרבה מאוד אנשים ועיר שלמה עוקבת אחריכם. תישארו ביחד, זה הכוח שלנו".

קובי בלדב אמר לשחקנים: "גם אני הייתי שחקן ואני לא מתרגש מוויכוחים בין שחקנים, זה יכול לקרות גם כשאין בעיות כלכליות. מכבי נתניה יקרה לכל עשרות אלפי אוהדים שיש לה ואנחנו פה ולא נעזוב אתכם ונדאג לכם עד השקל האחרון. נגד רעננה כולם דיברו עליכם איך שיחקתם למרות הכל עד טיפת הזיעה האחרונה".

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי אמר: "אם לא תהיו ביחד ולא תשחקו כקבוצה לא נוכל לתפקד. אם אשמע עוד פעם אחת על שחקן שדיבר על שחקן אחר, אז התוצאות תהיינה חמורות. לא קרה כלום שהפסדנו בבאר שבע, אבל אם הייתם ממושמעים אז לא היינו מקבלים גולים בקלות כל כך. אני יודע שיש לנו קבוצה טובה שימו הכל בצד ותהיו קבוצה".

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (ימין) מול פדרו סאס פטראצי שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
עסוק גם בדברים שלא קשורים לכדורגל. ערן לוי/מגד גוזני

עוד לפני השיחה עם ההנהלה, שחקני הקבוצה פנו לרשות לבקרת תקציבים באמצעות הקפטן ערן לוי וביקשו לקחת הלוואה מהבנק לתשלום משכורות חודש אוקטובר, כשהבקרה תהיה ערבה לה. השחקנים נימקו בבקשתם, כי בבקרה הרי טוענים שאין מצב בו לא יקבלו את הערבויות של אלי שגב משני הבנקים מאנגליה ואם כך הם פני הדברים, מדוע לא יוכלו לקחת הלוואה כשהבקרה ערבה באמצעות אותן ערבויות שנמצאות בתהליך של חילוט.

בבקרה הבהירו לשחקנים שתהליך כזה מול הבנקים בארץ אינו יכול להתקיים וכי אין אפשרות לקחת כזו הלוואה. מהבקרה אמרו לשחקנים שהם צריכים להתאזר בסבלנות עוד מספר ימים ושבקרוב יקבלו את המשכורות. רו"ח עופר אורליצקי, יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, אמר לוואלה ספורט כי הוא מעריך מעל כל צל של ספק שהכסף יגיע מאנגליה, אבל הוא לא יכול להתחייב על לוח הזמנים. "עד יום שלישי הבא אני אמור לקבל את התשובות מהבנקים באנגליה", אמר אורליצקי. "אני מקווה שהתשובה תהיה חיובית ושהכסף יעבור מיד. אין מצב בו לא נקבל את הכסף, אבל לצערי גם יכול להיות שהם ימשכו אותנו מעבר ליום שלישי. בוא נשמור על אופטימיות".

שחקני מכבי נתניה יגיעו הבוקר לאימון אחרי שאתמול דנו בהשבתתו. שישה שחקנים הצביעו על השבתה. עשרים אחרים הלכו אחרי ערן לוי שחשב כי אין טעם להשבית במיוחד כשביום רביעי יש להם כבר משחק ליגה מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully