וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "נהדר לנצח ככה דרבי". בופון: "אני כל כך שמח"

יובה חגגה את ה-1:2 על טורינו, שהושג בבעיטה האחרונה של המשחק עם השער הגדול של פירלו. אלגרי הודה: "הגיע להם תיקו". פיאניץ' אחרי הניצחון של רומא על אינטר: "היינו הרבה יותר טובים"

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. רויטרס
איזו דרך לנצח דרבי. פירלו/רויטרס

המחזור ה-13 בסרייה A האיטלקית סיפק אתמול (ראשון) כמה רגעים נהדרים במיוחד ובראשם, שער הניצחון של אנדראה פירלו האחד והיחיד, בדקה ה-92:55 של הדרבי מול טורינו. פירלו קיבל כדור מארתורו וידאל, הניף רגל ומ-25 מטרים שלח לרשת בבעיטה האחרונה של המשחק את השער שנתן לאלופה 1:2 דרמטי.

זה היה השער הראשון של פירלו שלא ממצב נייח מאז מרץ 2012. מאז, הוא כבש 16 שערים בכדורים חופשיים ואחד בפנדל. טורינו, שכבשה לראשונה בדרבי מאז פברואר 2002, נותרה ללא ניצחון על יובה ב-19 וחצי השנים האחרונות, זאת למרות ששיחקה מול עשרה שחקנים לאחר הרחקתו של סטפן ליכטשטיינר בצהוב שני לקראת הסיום.

הניצחון השאיר את יובנטוס ביתרון שלוש נקודות בפסגה ופירלו סיכם: "וידאל ראה אותי בצורה מצוינת וניצחנו עם הבאזר. נהדר לנצח ככה בדרבי, בעיקר עם שחקן פחות. אני מאוד מסופק ומקדיש את זה לקהל". ג'יג'י בופון הפצוע, שהעניק לפירלו חיבוק חם מאוד בסיום, אמר: "לטורינו מגיע כל הקרדיט על סגנון המשחק ועל התגובה הג'נטלמנית למרות הסיום הכואב. אני כל כך שמח".

המאמן מסימיליאנו אלגרי הודה: "הגיע לטורינו תיקו. זה היה משחק טוב וספגנו שער נדיר, של שחקן שרץ 70 מטר בלי שאף אחד הפריע לו". האיש שכבש את אותו שער נדיר, ברונו פרס, אמר: "כשהגעתי לאמצע המגרש כבר הייתי מותש, כי היה גשום מאוד והמגרש היה קשה. אני מודה לאל על השער שכבשתי, אבל כואב את ההפסד".

רומא נותרה קרובה ליובה אחרי 2:4 מרתק על אינטר, כולל צמד של מיראלם פיאניץ', שנראה שהתאושש מהתבוסה עם בוסניה בסמי עופר לפני שבועיים: "לא היה לנו קשה במיוחד. אינטר לא גרמה לנו לבעיות גדולות", אמר פיאניץ' בסיום, "היינו יכולים לכבוש עוד. פשוט היינו הרבה יותר טובים מהם במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully