וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בהלם: "זו יכולה להיות טראומה לכל העונה"

1.12.2014 / 9:04

הירוקים איבדו 10 נקודות יתרון בפחות מדקה וחצי נגד הפועל אילת: "חגגנו את הניצחון, זה היה גמור". בקבוצה מחכים לחיזוק: "אולי אחרי המשחק הזה, ג'ף סוף סוף יביא שחקן"

one

צפו בתקציר של הדרמה האדירה באילת

הלם גדול שרר אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי ההפסד הדרמטי 79:78 להפועל אילת. הקבוצה של רמי הדר הוליכה 67:77, 1:24 דק' לסיום המשחק, אלא מהשלב הזה הצליחו המארחים לבצע ארבעה מהלכים של שלוש נקודות, בעוד שהירוקים קלעו פעם אחת מארבעה נסיונות מקו העונשין, איבדו שני כדורים ואף ביצעו עבירה על זריקה לשלוש. חיפה תמצא עצמה במקום העשירי בתום המחזור, עם חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סופג ביקורת. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

"אין מילים, אי אפשר להסביר את מה שקרה במילים", אמר אחד משחקני הקבוצה אמש, "כבר חגגנו את הניצחון אחרי הסל של אייק, זה כבר היה גמור, ופתאום התחיל כדור שלג שבא במהירות כל כך גבוהה שאי אפשר היה לצאת ממנו. אני לא יודע איך חוזרים מהמשחק הזה חזקים יותר, כי זו יכולה להיות טראומה לכל העונה".

אנשי הקבוצה, שהיו בהלם לא פחות מהשחקנים, סיפרו כי ההפסד הגיע בזמן הגרוע ביותר, שכן חיפה יוצאת לסדרה של שלושה משחקים חשובים נגד יריבות התחתית - ביום שבת הקרוב נגד בני הרצליה בבית, ולאחר מכן שני משחקי חוץ נגד האחרונות - עירוני נהריה ומכבי אשדוד.

בקבוצה קיימת ביקורת על המאמן רמי הדר, שלא הצליח לעצור את הנפילה, אך מודעים לכך שהחומר שיש בידי המאמן הוא מוגבל מאוד. "העובדה שהיינו קרובים לניצחון באילת רק אומרת שרמי עושה עבודה טובה. זה שהפסדנו פשוט לא נתפס", אמר אחד מאנשי הקבוצה. הדר מעוניין זה זמן רב להתחזק בגארד נוסף, לאחר שחרורם של ברודי אנגלי והקטור הרננדס, ואף לא מרוצה מדמונטז סטיט, אך הבעלים ג'ף רוזן מתעכב עם ביצוע החילוף, "אולי אחרי המשחק הזה ג'ף סוף סוף יביא שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully