וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הודיעה: "זורק הבקבוק על מסי יורחק לכל החיים"

העטלפים מבטיחים לטפל בתקרית בה נפגע כוכב בארסה בראשו. בוסקטס, שכבש את שער הניצחון הדרמטי, אמר: "נתתי בבעיטה האחרונה את כל מה שהיה לי". לואיס אנריקה: "הגיע לנו לנצח"

שחקני ברצלונה חוגגים עם סרחיו בוסקטס. AP
לעולם לא מוותרים. בוסקטס והחברים חוגגים/AP

למשך תשעים ושלוש דקות ברצלונה היתה פחות טובה מוולנסיה, ואם לא הצגה גדולה של קלאודיו בראבו, הקטלאנים בבוודאי היו מפסידים את משחק החוץ הקשה במסטאיה אמש (ראשון). אלא שאז, עמוק בתוך תוספת הזמן, דאג סרחיו בוסקטס להסתער על ריבאונד בתוך הרחבה, לבעוט עם כל הלב ולהעניק לקבוצתו 0:1 יקר מפז, שמצמק את הפער מריאל מדריד לשתי נקודות.

"נתתי בבעיטה הזו את כל מה שהיה לי", אמר סרחיו בוסקטס המאושר בסיום. "אנחנו אף פעם לא מסתפקים בתיקו, אלא נלחמים עד הסוף. למה זה היה כל כך קשה? כי כדורגל זה משחק קשה. היו להם הרבה הזדמנויות, אנחנו שלטנו יותר בכדור וחיפשנו מתפרצות. אלה המשחקים בהם אתה צריך להיות בוגר ולנצל את מה שאתה מקבל. ידענו שיהיה קשה, ולנסיה טובה מאוד העונה והיה לנו מזל הלבקיע בדקה ה-93".

לואיס אנריקה שיבח את האופי של קבוצתו: "שיחקנו משחק טוב מאוד בסך הכל, והגיע לנו לנצח, אבל יש לנו עוד לאן להשתפר. היתה לנו אמונה עד הסיום - שלוש הנקודות לא נפלו מהשמיים". על השער של לואיס סוארס שנפסל בטענת נבדל מפוקפקת אמר המאמן: "זה היה שער חוקי שצריך היה לשנות את המשחק, אבל דברים כאלה קורים בכדורגל".

לבסוף, על ההחלטה לפתוח עם חאבייר מסצ'ראנו ובוסקטס במרכז המגרש, אמר המאמן: "חיפשנו לשלוט יותר, כדי למנוע את המתפרצות של ולנסיה".

מיד לאחר חגיגות שער הניצחון הדרמטי, נפגע ליאונל מסי בראשו מבקבוק שהושלך מכיוון היציע בו ישבו אוהדי ולנסיה. בהודעה רשמית של הקבוצה המארחת נמסר: "ולנסיה מצטערת על התקרית הבודדה שאירעה במשחק, כאשר בקבוק קטן וריק של מים הושלף מהיציע על שחקן היריבה, ליאונל מסי. המועדון יפעל על מנת למצוא את זורק הבקבוק והוא יורחק לכל החיים מהמסטאייה. ולנסיה פועלת במדיניות של אפס סובלנות במקרים כאלה".

* בינתיים, במשחק הווידיאו של פיפ"א החליטו לתת כבוד לליאונל מסי, ששבר בשבוע שעבר את שיא השערים בליגה הספרדית. צפו בשחזור המיטב של הפרעוש דרך משחק הווידיאו, כולל כמובן השערים שעשו את השיא, מול סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully