וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: האוהדים שרקו בוז, קלופ: "אני בהחלט יכול להבין אותם"

סגנית האלופה ספגה הפסד שמיני העונה, 2:0 לאיינטרכט פרנקפורט: "אנחנו חייבים לנתח את המצב ולצאת ממנו". קהל: "הרבה אנשים בתקשורת חיכו לבוז הזה". המנהל הספורטיבי צורק: "יורגן יוציא אותנו מהמצב הזה ורק הוא"

אוהדי דורטמונד. GettyImages
לראשונה, גם הקהל קרא קריאות בוז/GettyImages

בורוסיה דורטמונד שוב הפסידה היום (ראשון). הפעם זה נגמר עם 2:0 אומלל במיוחד במסגרת המחזור ה-13 בבונדסליגה. זה היה ההפסד השמיני של סגנית האלופה העונה והיא, מי היה מאמין, במקום האחרון בליגה עם 11 נקודות בלבד. בתום המשחק, ולראשונה העונה, ספגו שחקני הקבוצה קריאות בוז מאלפי האוהדים שנסעו איתם לפרנקפורט, כשגם קללות עסיסיות צורפו. יצויין שזה בניגוד מוחלט לכל התמיכה שקיבלו השחקנים לאחר הפסדים כואבים מאוד העונה.

"האוהדים לא שמחו וחגגו איתנו בשבועות האחרונים, לא ממש הייתה סיבה לעשות את זה", הודה בסיום מאמן BVB יורגן קלופ, "אבל הם יודעים והראו כבר בשבועות האחרונים שאנחנו עושים הכל כדי לשנות את הכל כדי לשנות את המצב. אני מקווה שזה ישתנה בשבועות הקרובים. כמובן שאנחנו צריכים להחזיר את האמון בנו, אני בהחלט יכול להבין את התגובה של הקהל. הקבוצה ניסתה הכל, אבל קיבלנו כמה החלטות שגויות. זה לא נכון שלא רצינו".

על המשחק עצמו אמר קלופ: "קיבלנו מהר מאוד את השער הראשון. בשבילנו ובמצב שלנו זו הצורה הרעה ביותר בה המשחק יכול היה להתפתח. היריבה לא עשתה הרבה מדי כדי לכבוש את השער. זה פגע בנו. הקבוצה ניסתה להתאושש, אבל לא היינו מספיק רגועים מול השער ובסוף ספגנו גם את השער השני. היו לנו מספיק הזדמנויות, אבל לא הצלנו לנצל אותן. לא עשינו מספיק. אני לא יכול לשבת כאן ולהגיד ששיחקנו כמי שקוטפים את הכוכבים מהשמיים ורק סובלים ממזל רע". על העתיד הקרוב אמר המאמן: "רצינו לשנות הכל עם ניצחון בפרנקפורט ולא הצלחנו לעשות את זה. להפך. נמשיך הלאה. אנחנו חייבים לנתח את המצב ולצאת ממנו".

קשר דורטמונד סוון בנדר אמר: "מצב הרוח עכשיו הוא הכי נמוך שיכול להיות. זה מצב קשה מאוד ויום מר". סבסטיאן קהל: "נראה שקריאות הבוז מהקהל היו מה שחלק מהתקשורת חיכתה לו וכיוונה אליו יום אחר יום במהלך השבוע האחרון. אם הם רוצים לשחק בסוג של משחק כזה, שיעשו את זה, אבל אנחנו תמיד אסירי תודה לקהל שלנו. אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרוע אותנו. עדיין יש לנו הרבה נקודות בקופה עד סוף העונה".

המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק אמר: "אנחנו במאבק הישרדות. בשבועות האחרונים עוד היינו די רחוקים מהירידה, אבל לא עוד". על עתידו של יורגן קלופ אמר צורק: "אני רואה את עצמי כאחראי הבלעדי. אם רק שינוי מאמן מביא את השינוי, אז מי שצריך ללכת זה אני, אבל אני לא אלך לפני שנמצא פתרון. אנחנו משוכנעים ב-100 אחוז שנצא מהמצב הזה איתו".

איזה דיכאון, ויידנפלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully