וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ספגה שלישייה בדרבי מסנט אטיין, בורדו רביעית

הקבוצה של פורנייה הפסידה אחרי 11 מחזורים ופספסה הזדמנות להידבק לצמרת כשהובסה 3:0 בחוץ. דיאבטה (62) הכניע את אניימה ב-0:1 של בורדו על ליל. אוויאן גברה 0:2 על גנגאן

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית הושלם הערב כאשר סנט אטיין הביסה 0:3 בדרבי את ליון שקיוותה להתקרב למוליכות מארסיי ופריס סן ז'רמן. בורדו טיפסה למקום הרביעי בטבלה אחרי שניצחה בבית 0:1 את ליל. אוויאן גברה 0:2 על גנגאן.

שייק דיאבטה שחקן בורדו. GettyImages
יכול לשחרר חיוך. דיאבטה/GettyImages

סנט אטיין - ליון 0:3

דווקא בדרבי היוקרתי, הקבוצה של הובר פורנייה ספגה את ההפסד הכי כואב שלה העונה, שמגיע דווקא אחרי 11 משחקים רצופים שבהם היא לא נוצחה. במקום להדביק את הפער מפריס סן ז'רמן, ליון מתרחקת שבע נקודות ממארסיי המוליכה. סנט אטיין לעומתה מתקדמת למקום השישי ועושה סוף לשלושה משחקים רצופים שבהם היא סיימה בתיקו. חגיגת השערים של המקומיים החלה בדקה ה-18 כאשר מקס גראדל סידר בכדור רוחב שער לבלם מוסטפה ביאל סאל שנגח פנימה ביום הולדתו ה-29. חמש דקות לסיום המחצית גראדל סידר שער נוסף, הפעם לריקי ואן וולפסווינקל והשלישי היה שייך לרנו קוהאד בדקה ה-68. אחרי 20 שנה, סנט אטיין מנצחת דרבי ביתי. הקללה הוסרה.

בורדו - ליל 0:1

החבורה של ווילי סניול שבה לנצח אחרי ההפסד האחרון למארסיי, ועם הניצחון הביתי הקטן הערב יש לה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. שייק דיאבטה עם שערו השישי העונה עשה את ההבדל בדקה ה-62 אחרי בישול של ניקולא מוריס בליי וגלגל מול וינסנט אניימה. בעקבות ההפסד, ליל ממשיכה ברצף האיום שלה עם שישה משחקים ללא ניצחון.

אוויאן - גנגאן 0:2

נועלת הטבלה קיוותה לאסוף נקודות קריטיות במאבק התחתית הלוהט, אבל הקבוצה מהמקום הלפני אחרון השיגה ניצחון חשוב, שני ברציפות שמעלה אותה מעל הקו האדום. אחרי מחצית מאופסת, הגיעו השערים של דניאל ואס (59 בכדור חופשי נפלא) וניקי נילסן (81) שהנחילו הפסד שלישי ברציפות לאורחים.

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully