וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המשבר של בורוסיה דורטמונד מחמיר, הפסידה 2:0 לפרנקפורט

ההגנה נראתה נורא והקבוצה של יורגן קלופ ספגה הפסד שמיני ב-13 מחזורי ליגה בדרך למקום האחרון. אלכס מאייר והאריס ספרוביץ' כבשו לנשרים. וולפסבורג ניצחה 0:1 את בורוסיה מנשנגלדבאך משער של קנוחה

קווין גרוסקרויץ שחקן דורטמונד. GettyImages
קטסטרופה. גרוסקרויץ/GettyImages

משבר, קטסטרופה, כישלון, רק תבחרו את שם התואר שאתם רוצים להדביק לבורוסיה דורטמונד מודל 2014/15. הקבוצה של יורגן קלופ, סגנית אלופת הבונדסליגה, ספגה הערב (ראשון) הפסד ליגה שמיני ב-13 כשנוצחה 2:0 על ידי איינטרכט פרנקפורט, במשחק שנעל את המחזור ה-13 באקורד צורם מאוד מבחינת הצהובים-שחורים, שירדו למקום האחרון בתום המחזור הנוכחי. עוד לפני כן, ניצחה וולפסבורג 0:1 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

רובין קנוחה שחקן וולפסבורג (שמאל) חוגג עם איבן פרישיץ', איביצה אוליץ'. GettyImages
חזרו לנצח. קנוחה חוגג עם חברים/GettyImages

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1

רצף שמונת הניצחונות ברציפות של הזאבים נקטע עם שני הפסדים ברציפות, 3:2 מול שאלקה בליגה ו-2:0 מול אברטון בליגה האירופית במשחק בו דווקא נראו טוב. עכשיו, וולפסבורג חזרה לנצח ועוד עשתה את זה במשחק צמרת מול בורוסיה מנשנגלדבאך. הקבוצה של דיטר הקינג עשתה את זה עם 0:1 דחוק וקשה מאוד, כשלא אחר מאשר הבלם רובין קנוחה כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-12. לגלדבאך זהו הפסד ליגה שלישית ברציפות והם דווקא מגיעים אחרי שהקבוצה לא הפסידה באף משחק מתחילת העונה בכל המסגרות.

השער, כאמור הגיע בדקה ה-12 כשקרן של קווין דה ברוין, נעצרה אצל יאן זומר, אבל קנוחה היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה את השער היחיד במשחק ולסדר לוולפסבורג את שלוש הנקודות היקרות. וולפסבורג צימקה את הפער מבאיירן מינכן המוליכה לשבע נקודות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הנריך מחיטריאן שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
משבר חריף. מחיטריאן/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 0:2

זהו, צריך ואפשר להגיד את זה כבר בקול רם וברור: בורוסיה דורטמונד, סגנית האלופה ופינליסטית ליגת האלופות מלפני עונה וחצי, נאבקת על ההישרדות בליגה העונה. הקבוצה של יורגן קלופ ספגה הפסד שמיני ב-13 משחקים, עם 2:0 אומלל במיוחד מול איינטרכט פרנקפורט. אם עד עכשיו אפשר היה להגיד ש-BVB סובלת מחוסר מזל, אז הרי שהיום הקבוצה כבר שיחקה חלש מאוד וסיפקה תצוגה הגנתית פשוט אומללה. אחרי 13 מחזורים, יש לקלופ 11 נקודות בלבד והיא במקום ה-18 והאחרון בליגה. אמנם הליגה צמודה מאוד והפער ממיינץ העשירית הוא רק חמש נקודות, אך עדיין מדובר באחד המשברים הקשים של הקבוצה בעשור האחרון, אם לא הקשה שבהם.

השער הראשון הגיע כבר בדקה החמישית כשהכובש היה אלכס מאייר הוותיק והטוב שנהנה ממסירה ארוכה מצוינת של מרקו רוס, שניצל חולמנות איומה בהגנה, פרץ קדימה, עבר את רומן ויידנפלר ובעט פנימה את ה-0:1. השער השני היה אפילו אומלל יותר. פייר אמריק אובמיאנג איבד כדור בהתקפה, מאקוטו האסבה שלח מסירה ארוכה על כל המגרש, ויידנפלר יצא, אבל מתיאס גינטר לא תזמן נכון את החזרת הכדור אליו עם נגיחה ושלח כדור שעבר אותו. האריס ספרוביץ' נשאר חופשי ומאושר מול שער ריק ובעט בקלות פנימה את ה-0:2.

איזה דיכאון, ויידנפלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully