וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לליאור רפאלוב ב-2:2 של קלאב ברוז' מול אנדרלכט

סחט פנדל שהוחמץ במשחק העונה הדרמטי בבלגיה, קבוצתו נותרה במקום הראשון על חשבון יריבתה. 90 דקות לניר ביטון שחגג עם סלטיק 0:4 על הארטס ועלייה לשמינית גמר הגביע. 90 דקות גם לגולסה

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
הצליחו לסחוט תיקו דרמטי. רפאלוב/GettyImages

המחזור ה-17 בבלגיה נמשך היום עם המפגש המסקרן בין שתי המוליכות, אנדרלכט וקלאב ברוז'. השתיים נפרדו ב-2:2 דרמטי במיוחד בבריסל, כשליאור רפאלוב משלים 90 דקות במדי ברוז' ואף מוכשל וגורם לפנדל אותו החטיא טימי סימונס בדקה ה-85. ויקטור ואסקס כבש את שני השערים לזכות ברוז', בדקות ה-26 ו-89. דניס פראט (33) ואוליבייה דשאחט כבש את השני בדקה ה-55. בעקבות התוצאה, נותרה ברוז' במקום הראשון עם 32 נקודות, בעוד אנדרלכט נשארה במקום השני עם נקודה אחת פחות ממנה.

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. GettyImages
היה פעלתן. גולסה/GettyImages

בסקוטלנד, סלטיק העפילה היום לשלב שמינית גמר הגביע אחרי 0:4 מוחץ בחוץ על הארטס כאשר ניר ביטון שותף לראשונה מאז ה-21 בספטמבר כמחליפו של צ'רלי מולגרו שנפצע נגד זלצבורג ביום חמישי. ביטון לא היה מעורב באף אחד מהשערים, אבל השלים 90 דקות. וירג'יל ואן דייק כבש צמד (29, 61) ויחד עם ג'ון גאידטי (52, פנדל) ואנתוני סטוקס (54) הושלמה חגיגת השערים נגד היריבה מהליגה השנייה. בירם כיאל לא שותף.

ביוון, אייל גולסה השלים 90 דקות בניצחונה של פאוק סלוניקי 2:3 על פנתרקיקוס ושמרה על המקום הראשון אחרי שהתאוששה מההפסד האחרון שלה לפנאתינייקוס. גולסה אמנם לא היה מעורב באף אחד משלושת השערים, אבל סחט את העבירה שהובילה לכדור חופשי המדויק בשער השלישי של פאוק.

* ניסו קפילוטו לא שותף בהפסד 4:2 של סט. גאלן ליאנג בויז בליגה השוויצרית. בעקבות ההפסד נותרה הקבוצה של הבלם הישראלי במקום החמישי, כשיאנג בויז עולה למקום השלישי.

* גיא אסולין שיחק 18 דקות בהפסד 1:0 של מאיורקה לחיחון בבית.

* רוברטו קולאוטי השלים 90 דקות בניצחון 0:1 של א.א.ק לרנקה על דוקסה וטיפסה למקום הרביעי.

* טוטו תמוז השלים 90 דקות ב-0:0 של פטרולול עם דינמו בוקרשט.

* גל שיש שיחק 90 דקות בניצחון וולין לוצק 1:3 על ליחיבץ באוקראינה.

* עשהאל בן שבת לא נכלל בסגל של קרקירה, שהובסה 4:0 על ידי אולימפיאקוס.

* עידן ויצמן השלים 90 דקות בהפסד סימורג 3:2 לקרבאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully