וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: הרוג בקטטה בין אוהדי אתלטיקו ולה קורוניה

האולטראס של מחנות האוהדים התקוטטו לפני המשחק בו ניצחה אתלטיקו 0:2 בויסנטה קלדרון, ומותו של אחד מהאוהדים מגליסיה נקבע בחלוף שעות ספורות לאחר שנפל לנהר במהלך המהומה. צפו בעימות בין האוהדים, ובנפילת האוהד לנהר

אוהדי אתלטיקו מדריד. GettyImages
חדשות קשות. אוהדי אתלטיקו/GettyImages

אלימות קשה במדריד לפני המשחק בו ניצחה אתלטיקו מדריד את לה קורוניה בתוצאה 0:2. על פי דיווחי התקשורת הספרדית, אדם בשנות ה-40 לחייו, אוהד לה קורוניה, נמצא במצב של מוות קליני לאחר שנחבל בראשו במהלך נפילה לנהר המנזנרס, משם פונה במצב אנוש. בסך הכל נפצעו 11 אוהדים משני הצדדים, שלושה מהם מפגיעות דקירה ושלושה מפגיעות ראש שונות. כעבור שעות ספורות נקבע מותו בבית החולים.

"מקורות בבית החולים מסרו שהפצוע פונה לבית החולים כשהוא במצב של היפותרמיה וללא דופק", דווח ב"אס" הספרדי עוד כשהיה מוגדר פצוע, "הצוות באמבולנס ביצע פעולות החייאה וחימם את גופו. את הפצוע חילצו כבאים מקומיים".

הקרבות החלו שלוש שעות לפני המשחק שפותח את משחקי היום בליגה הספרדית, ולמרות החדשות הקשות, המשחק יצא לדרך כסדרו, כשבמקביל נרשמו עוד לא מעט עימותים בין שני מחנות האוהדים. תחנת רדיו מקומית דיווחה בשעה האחרונה שהייתה כוונה לבטל את המשחק בשל האירועים, אך חוסר תקשורת בין ההתאחדות הספרדית למנהלת הליגה מנע זאת. למרות האירוע המחריד, המשחק נפתח ומשוחק בשעה זאת.

מקרה המוות האחרון של אוהד כדורגל בספרד אירע בשנת 2003, כשאוהד לה קורוניה נרצח על ידי אוהדים אחרים בזמן שניסה להגן על אוהד קומפוסטלה. ב-1998 רצח אוהד של אתלטיקו מדריד אוהד של ריאל סוסיאדד.

צפו בעימותים בין האוהדים לפני המשחק

צפו בנפילה של האוהד לנהר

והיה גם כדורגל בויסנטה קלדרון. אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון שני ברציפות ותשיעי עד כה העונה. אלופת ספרד עלתה ל-0:1 משער של סאול נייגס בדקה ה-43, אחרי שנגח מקרוב כדור חופשי מצד שמאל שהרים מנדז'וקיץ'. בדקה ה-55 ארדה טוראן קבע 0:2 אחרי שבעט שטוח כדור שנהדף אליו מהגנת לה קורוניה.

שחקן אתלטיקו מדריד סאול נייגס. Denis Doyle, GettyImages
בחוץ הייתה מהומה, בפנים קצת כדורגל. נייגס/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully