וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי 110 מיליון דולר ישכנעו את מיוות'ר להילחם בפאקיאו

קבוצת אנשי עסקים מהאמירויות מאמינה שההצעה האסטרונומית לאמריקאי, תגרום לו להיענות לקרב: "יש לנו את הכסף. ההצעה המשולבת היא בסך 200 מיליון דולר". פאקיאו: "מגיע לאנשים קרב כזה"

טפסי הימורים של פלויד מייוות'ר. טוויטר, אתר רשמי
הסכום הזה יוציא אותו מהמיטה? מייוות'ר/אתר רשמי, טוויטר

יכול להיות שזה הצעד שירצה את פלויד מייוות'ר ויגרום לו להיכנס לזירה ולהילחם במני פאקיאו? האתר "boxingscene" דיווח אמש (שבת) שקבוצת השקעות מאיחוד האמירויות העבירה למייוות'ר הצעה בסך 110 מיליון דולר כדי שיסכים לקרב שכל עולם האגרוף מצפו לו נגד הפנומן הפיליפיני, כבר בחודשים הקרובים. "ההצעה המשולבת היא בסך 200 מיליון דולר", אמר אחד ממנהלי קבוצת UAE שמנסה להוציא לפועל את הקרב. "יש לנו את הכסף לזה. אין ספק שכל אחד מהם יקבל יותר כסף מאשר כל מתאגרף בעבר".

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
הקרב שכל עולם האגרוף מצפה לו. מייוות'ר/AP

"אנחנו רוצים להיות חלק מהצעידה של מייוות'ר למאזן היסטורי של 0:50", אמר אותו גורם בקבוצת UAE, "לא משנה איפה הקרב ייערך". לפי ההערכה, אם מייוות'ר יסכים, הקרב ייערך באפריל או במאי 2015. לפי סם ווטסון, המקורב למייוות'ר, ייתכן שההצעה הזאת תגרום לו להיענות בחיוב. "פלויד רוצה מאוד להילחם בפאקיאו", אמר ווטסון, "פלויד מדבר רק על הקרב עם פאקיאו, כך שאם העסקה תצא לפועל אתם תראו את הקרב הכי גדול אי פעם. אני מאמין שהם יילחמו בשנה הבאה".

פאקיאו ומייוות'ר נחשבים לשניים מהמתאגרפים הגדולים בהיסטוריה. למייוות'ר בן ה-37 מאזן מושלם של 0:47 (26 נוקאאוט) ואילו לפאקיאו, שיחגוג 36 ב-17 בדצמבר, יש מאזן של 5:57 (38 נוקאאוט) ושתי תוצאות תיקו. בשנים האחרונות פאקיאו רוצה להילחם במדורג מספר 1 באגרוף העולמי, ופלויד נתפס כמתחמק סדרתי מהקרב.

לפני כשבוע פאקיאו פירק את כריס אלג'ירי, ושמר על חגורת האליפות באגרוף במשקל מעורב. האמריקאי הצעיר היה בלתי מנוצח עד היום (1-20), אבל הופל שש פעמים בהצגת תכלית של הפיליפיני. אחרי הניצחון אמר פאקיאו: "הגיע הזמן לעשות צעד קדימה ולהגיד 'כן', מגיע לאנשים קרב כזה, אני רוצה את הקרב הזה נגד פלויד, זה קרב שחייב להתרחש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני מול כריס אלג'ירי. AP
רוצה לשמוע "כן" ממייוות'ר. פאקיאו הולם בכריס אלג'ירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully