וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ענזה: "לא הייתה ולא תהיה מתיחות בין הוותיקים לצעירים"

30.11.2014 / 9:35

כובש השער בניצחון על עכו התייחס לדיעות לפיהן קיימת מתיחות גדולה בין הוותיקים לצעירים שמקבלים גב מג'קי בן זקן: "אנחנו רוצים שהצעירים יכבדו אותנו בחזרה. הם מקבלים ממנו גב. כשלקבוצה לא הולך, לא צריך להאשים חלק מסוים"

one

למרות שזו רק הפועל עכו, במ.ס. אשדוד חגגו בצורה בולטת את הניצחון על הקבוצה של אלון חרזי. השחקנים שרו ורקדו בחדר ההלבשה ובעל הבית ג'קי בן זקן נכנס כדי לחבק ולנשק את כולם. באשדוד רצו מאוד את שלוש הנקודות דווקא אחרי הניצחון על מכבי חיפה בשבת שעברה. "הייתה אווירה מאוד רצינית לקראת המשחק", סיפר כובש השער מוראד אבו ענזה. "יצאנו לבית מלון וניר קלינגר קיים שיחות אישיות עם השחקנים. הוא ערך אסיפה של כמעט חצי שעה בה למדנו את עכו מצוין. מתחילת המשחק ראו שבאנו לנצח את ההתמודדות הזו".

אבו ענזה נכנס רק כמחליף, אבל כאמור היה זה שכבש את השער היחיד במשחק. "עשינו ניצחון גדול להמשך הדרך", אמר החלוץ. "יצאנו מהתחתית אבל אם לא ננצח את פתח תקווה במחזור אמצע השבוע, כאילו לא עשינו כלום. באופן אישי, אני חוזר לעצמי ואני מקווה לעזור לקבוצה להשיג כמה שיותר נקודות. יש לנו חלק קדמי מצוין עם הצעירים ויחד איתי, סולארי וירו בלו".

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
"בליגת העל צריך להיות יציב ולא יותר". אבו ענזה/אדריאן הרבשטיין

אשדוד טיפסה אתמול למקום החמישי והשכיחה שרק לפני עשרה ימים, ערב המחזור הקודם, הייתה אחרי רצף של ארבעה הפסדים. אבו ענזה טוען כי גם אז הוא לא התרגש יותר מדי ממצב הקבוצה. "כל קבוצה בליגה עוברת תקופה פחות טובה", אמר. "אני מקווה שהתקופה הרעה מאחורינו. כל עוד הקבוצה מנצחת הביטחון עולה לשחקנים. יכולנו לנצח את עכו בתוצאה מאוד גבוהה. המטרה של אשדוד מתחילת העונה היא פלייאוף עליון. אנחנו צריכים להיות יציבים ולא להפסיד הרבה נקודות".

בימים בהם לא הלך לקבוצה, יצאו מחדר ההלבשה ידיעות לפיהן קיימת מתיחות גדולה בין הוותיקים לצעירים שמקבלים הרבה גב מג'קי בן זקן. אבו ענזה שולל זאת: "לא הייתה ולא תהיה מתיחות בין הוותיקים לצעירים. אנחנו רוצים שהצעירים יצליחו ושהם יכבדו אותנו בחזרה. הם מקבלים ממנו הרבה גב. כשלקבוצה לא הולך, לא צריך להאשים חלק מסוים. היחסים היו טובים בינינו גם בתקופות הלא טובות".

לסיום, אבו ענזה פיצח את נוסחת ליגת העל והיא מאוד פשוטה מבחינתו: "בליגת העל צריך להיות יציב ולא יותר. צריך לדעת איך לתפוס את מרכז הטבלה עם אופציה להתקדם לפלייאוף העליון והמפתח הוא לשמור על יציבות. גם אם הפסדת, לא להיכנס לפאניקה ולחזור לנצח במחזור הבא".

באשדוד ערך אתמול הקשר האחורי תום מונד הופעת בכורה. מונד חתם על חוזה לשנתיים וחצי, אבל לאשדוד יש את האופציה להשתחרר ממנו בתום העונה. אם היא תחליט לממש את החוזה, היא תשלם למונד רק 120 אלף שקל על הכרטיס. בעבר רצו באשדוד את השחקן אבל אריאל שיימן ממכבי הרצליה רצה הרבה כסף עליו. כעת בטוחים באשדוד שעשו עסקה מצוינת כשצירפו אותו בסכום נמוך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
- ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
גב לצעירים. ג'קי בן זקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully