וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר און: "אנחנו מלוכדים, השחקנים שמו הכול בצד וניצחו כמו גברים"

30.11.2014 / 9:22

מאמן הפועל פתח תקוה החמיא לשחקניו אחרי ה-1:2 על סכנין, והתייחס לבעיות מחוץ למגרש: "כל הסיטואציה עם צברי קשה לי מאוד. עשה לי רע מאוד על הנשמה כל השבת. הקבוצה הזו היא משפחה"

one

"זה היה אחד מסופי השבוע הכי קשים שעברתי בחיי", אמר אמש (שבת) מאמן הפועל פתח תקווה עידן בר און כשעה לאחר הניצחון המצוין שהשיג עם קבוצתו על בני סכנין (1:2). "כל הסיטואציה עם עופר קשה לי מאוד. הייתי בבית המשפט ביום ששי בבוקר בהארכת המעצר וראיתי מקרוב את המשפחה ואת עופר עצמו שישב שם, והלב כאב מאוד. לראות את אשתו במצב הזה ולדעת שיש לו ילדים שברגע אחד הכל התהפך להם, עשה לי רע מאוד על הנשמה כל השבת".

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ניב אהרונסון
בר און בבית המשפט/ניב אהרונסון

אמש, מיד אחרי המשחק, התכוון בר און לנסוע לבקר את רעייתו של צברי, מנהל הקבוצה שלו. "דיברתי עם השחקנים לפני המשחק על חשיבות הניצחון הערב", סיפר בר און. "לשמחתי הם ידעו לשים בצד את הכול לשעתיים וניצחו כמו גברים. אני מרגיש שהקבוצה הזו היא משפחה אחת גדולה. מלוכדת ומחוברת עם שחקנים צעירים ורעבים שרוצים מאוד להצליח". בר און סיפר על הכוח של הקבוצה: "אני חושב שיש לנו שחקנים בעלי יכולת לעשות הגנה והתקפה כמעט באותו האופן. אנחנו מקריבים מאוד מאחור ועושים משחק הגנה אדיר וכשאנחנו יוצאים קדימה יש לנו מספיק כלים גם להבקיע".

בפתח תקווה ציינו במיוחד את עמרי אלטמן שהיה לדעת רבים הטוב במגרש. "היום הוכח שוב כמה היה חשוב להילחם כדי שעמרי יהיה בקבוצה שלנו", אמר בר און. "הוא היה מצוין במשחק הזה והוא עוד ייתן לנו הרבה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
"יש לנו שחקנים בעלי יכולת לעשות הגנה והתקפה כמעט באותו האופן"/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully