וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אלישע פגע עם הזרים. קריית שמונה זה משחק עונה"

30.11.2014 / 8:15

בבאר שבע כבר מדלגים על הניצחון על מכבי נתניה, ומתכוננים למשחק בשלישי, גם בוזגלו: "אפשר לתת למשחק הזה איזה כותרת שתרצו". מחמאות למאור מליקסון, המאמן יעבה את האמצע?

one

הפועל באר שבע עברה אתמול משוכה נוספת בדרך למאבק על תואר האליפות. אלא שהפעם, בניגוד לעבר, לקבוצה של אלישע לוי יש הזדמנות נדירה להוכיח ביום שלישי מי הקבוצה הטובה בישראל ולהוליך את טבלת ליגת העל. "עם כל הכבוד לניצחון על נתניה, כולם יודעים ומבינים מה המשמעות של ניצחון בקריית שמונה", אמרו במועדון לאחר הניצחון אתמול."יהיה מאוד קשה שם, במיוחד כשיש להם הגנה מצוינת ומגרש ביתי שלא קל לקחת בו נקודות. אבל יש לנו חלק התקפי מצוין וקבוצה מאוזנת. אפשר לומר שזה משחק עונה". אלישע לוי עשוי לערוך שינוי אחד בהרכב ולעבות את הקישור בשחקן מרכז שדה נוסף. אובידו הובאן חזר אתמול לעמדה הטבעית שלו, ובאר שבע תנסה להחתים בלם מחליף בחודש ינואר כדי לא להסיט אותו לעמדת הבלם בעתיד.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם וויליאם סוארס. רוני לבנה
באר שבע עם הפנים לקרית שמונה/רוני לבנה

"החזרה של פאיוביץ' למרכז ההגנה עשתה לנו רק טוב. הוא הוסיפה עוד איכות באמצע והובאן יכל להיות מרוכז במה שהוא הכי טוב – לעזור בהנעת כדור ולחלץ כדורים", אמרו שחקנים בסיום. היכולת הטובה של שלומי ארבייטמן יוצרת כאב ראש גדול לאלישע לוי, שמתלבט מאוד אם להחתים חלוץ בינואר. כזכור, שמו של אלירן עטר שוב עלה, אבל במועדון יקבלו החלטות רק לקראת סוף דצמבר, אז תתקיים ישיבה ראשונה בענייני רכש. "עד עכשיו עושה רושם שאלישע בהחלט פגע עם הזרים והרכש. יש לו כבר תכנית מקצועית לינואר אבל נדבר על כך רק בחודש הבא", ציינו במועדון.

"לא יודע אם זה משחק על שש נקודות. קריית שמונה קבוצה יוצאת מן הכלל. מצפה לנו משחק מאוד קשה ונצטרך לבוא מוכנים", אמר מאור בוזגלו, שהמאזן שלו בעשרה משחקים עומד על ששה שערים וששה בישולים, לקראת המשחק המסקרן בשלישי. "אתם יכולים לתת למשחק הזה איזה כותרת שאתם רוצים, בעיניי זה משחק על שלוש נקודות. אם אני השחקן הכי טוב העונה? השחקן הכי טוב של באר שבע העונה זה הקהל. התוצאות באות עם ההנאה. אני מרגיש, טוב, נהנה, כיף לשמח קהל שמגיע לראות אותך. אבל אין לנו הרבה זמן לשמוח אחרי הניצחון על נתניה".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע-מ.ס אשדוד: גורדנה יפתח, הובאן חוזר לקישור

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם ג'ון אוגו. רוני לבנה
"אם אני השחקן הכי טוב העונה? השחקן הכי טוב של באר שבע העונה זה הקהל". בוזגלו/רוני לבנה

במועדון החמיאו שוב למאור מליקסון, שלמרות שעדיין מחפש את שערו השני העונה, תורם לא מעט לקבוצה בחלק הקדמי. אתמול הוא הוכשל ברחבה בדרך לשער הרביעי ויפתח בהרכב גם בקריית שמונה. אגב, בסקר שנערך באתר הרשמי של המועדון, כמעט 70 אחוז מהאוהדים בחרו במליקסון כשחקן הרכש המשפיע ביותר העונה.

"לאורך כל המשחק שלטנו, הנענו כדור בצורה מהירה. אבל זה מה שאנחנו לא עושים בשבועות האחרונים", הודה בוזגלו. "אתמול, זה מה שניצח את המשחק, הנעת כדור ואחד על אחד". על השאלה האם הוא הפך לבועט הפנדלים הקבוע של הקבוצה ענה: "לא הייתי אמר שאני הפנדליסט הקבוע. מי שיש לו ביטחון בועט. כולם מפרגנים ונותנים אחד לשני, זה מה שמאפיין את באר שבע העונה".

נושא החוזים של סיראז' נאסר ודובב גבאי אמור להיסגר לאחר רצף המשחקים של הקבוצה, שתחזור כבר בשבת לווסרמיל למשחק מול הפועל חיפה. כזכור, נאסר הודיע לראשי המועדון כי הוא מוכן לחתום על חוזה חדש, אבל ביקש לברר מה מעמדו המקצועי בקבוצה. שחקנים בקבוצה מעריכים כי ירצה לעזוב. לוי מאוד רוצה שגבאי, שייעדר עוד כשלושה שבועות, יאריך את ההסכם בקבוצה, ובונה עליו לטווח ארוך. בינתיים החלוץ לא מוכן לחתום בשל פערים.

דובב גבאי הפועל באר שבע חוגג שער. Christof Koepsel, ברני ארדוב
נושא החוזה אמור להיסגר אחרי רצף המשחקים של הקבוצה. דובב גבאי/ברני ארדוב, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully