וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-מ.ס אשדוד: גורדנה יפתח, הובאן חוזר לקישור

אלישע לוי מעדיף את הקשר הישראלי על פני אוגו לקראת אשדוד (שבת, 18:30). גבאי עדיין לא כשיר, ארבייטמן ימשיך בהרכב. האורחים הלחוצים ינסו לחזור עם נקודות, ירו בלו יפתח בחוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 30. הפועל באר שבע מובילה 6:17 בניצחונות ויש עוד 7 משחקים שהסתיימו בתיקו.

* כשבאר שבע מארחת יש לה יתרון של 3:11 בניצחונות ועוד 3משחקים הסתיימו בתיקו.

* אם באר שבע תבקיע, היא תחגוג 50 שערי זכות מול אשדוד בכל הזמנים.

* אשדוד לא ניצחה בווסרמיל יותר מ-10 שנים – באוקטובר 2004 היא חזרה משם עם 0:2 משערים של דוד רביבו ועידן שריקי.

* ב-6 המפגשים האחרונים בין הקבוצות אשדוד לא ניצחה. הפועל באר שבע ניצחה 4 פעמים ויש עוד שתי תוצאות תיקו.

* לא קשה לנחש את זה, אבל הכובש החם ביותר בסגל של הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד הוא שלומי ארבייטמן, עם שבעה שערים.

*יאיא פטי מאשדוד צפוי לערוך את הופעת הליגה ה-250 שלו.

* זה יהיה המשחק ה-15 של ניר קלינגר מול הפועל באר שבע כמאמן (הוא ניצח רק פעמיים) וה-30 של אלישע לוי מול אשדוד (הוא ניצח 15 פעמים).

נתונים: דריבליסט

חלוץ הפועל באר שבע שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
תביאו לו את אשדוד בכל יום. ארבייטמן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

אלישע לוי תרגל שינוי אחד ברביעייה האחורית שלו, כאשר טומיסלב פאיוביץ' יחזור לעמדת הבלם ואילו אובידיו הובאן ישחק כקשר אחורי. השינוי הזה מחייב את המאמן לוותר על אחד הקשרים האחוריים, ג'ון אוגו או רועי גורדנה, בעוד גל אראל ימשיך לשבת על הספסל. על פי האימון היום, גורדנה הוא זה שיפתח. בוזגלו, מליקסון, ברדה וארבייטמן ימשיכו להרכיב את הרביעייה הקדמית, בעוד דובב גבאי, שאמור להתחרות על מקומו בהרכב, עדיין פצוע ולא ייכלל בסגל למשחק. גבאי זקוק למנוחה ויחזור לאחר הפגרה. כ-7,000 אוהדים אמורים להגיע למשחק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, באר שבע נמצאת במגעים מתקדמים עם הבלם בן והבה, שסיכם את שכרו במועדון וממתין לסיכום עם בית"ר טוברוק. הסיבה לעיכוב נובעת מכך שבמועדון רוצים לעבור שוב על תנאי ההסכם עם אריק איזיקוביץ'. השחקן אמור להגיע עד תום העונה עם אופציה לרכישה ובכך לסלול את דרכו של יואכים אסקלינג החוצה בינואר.

אלישע לוי הרצה הבוקר בקורס מאמנים אותו אירח המועדון באצטדיון וסרמיל, בשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל. אלונה ברקת אמרה: "הפועל באר שבע רואה את תפקידה מעבר למגרש הכדורגל וכחלק בלתי נפרד מהנגב. זו זכות לארח את הקורס הייעודי כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל, שיתוף פעולה שיימשך גם בעתיד".

מ.ס אשדוד:

שבוע אחד ובו שלושה הפסדים, שניים מהם בבית ותבוסה אחת בבלומפילד, הרסו למ.ס. אשדוד את פתיחת העונה המבטיחה. עכשיו צריך לחפש את הדרך לעצור את כדור השלג שהתגלגל ועל פניו וסרמיל זה המקום הכי גרוע בשביל להתאושש. אלא שניר קלינגר לא הרים ידיים השבוע וחילק לשחקניו הרבה דוגמאות מהעולם לניצחונות חוץ במגרשים קשים. התקשורת עסקה באירועי הדרבי ואשדוד זכתה לשקט במינון שהיא אפילו לא מכירה. בשלב הזה ג'קי בן זקן לא ממהר לצרף שחקנים לסגל ויתכן שיעשה זאת רק לקראת חודש ינואר, אז אולי ניתן יהיה גם למצוא איזושהי סחורה חמה.

אשדוד תנסה לעשות נקודות מול באר שבע שצריכה בעצמה להתאושש מהתיקו במחזור הקודם. אלכסנדר דוידוב ודויד סולארי ינסו לנווט באמצע ולהביא מהניסיון שלהם. יאיא פטי יצטרך להיות במיטבו מול ההתקפה הנוצצת של המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. קובי אליהו
ישמור על המקום בהרכב. גורדנה/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון

הקשר חזר לישראל על תקן שחקן מוביל, אבל העובדה שהוא משחק לצד אליניב ברדה, מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן מציבה אותו מעט בצל ברביעייה הקדמית האיכותית של באר שבע, כאשר כל אחד מהארבעה הוא שחקן מפתח. מליקסון נראה טוב מאוד במשחקים האחרונים והפך עוד לפני שהגיע ליקיר האוהדים. עכשיו הגיע הזמן שלו לשפר גם את המספרים ולהוכיח שחוץ מפס לגול, הוא יודע גם להזיז את הרשת. בשביל זה הוא יצטרך לאיים יותר על השער, כמו שהוא יודע לעשות.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

לא פשוט לאופיר מרציאנו לקבל עשרה שערים בשלושה משחקים. לא פשוט בכלל אם זוכרים שאוטוטו בוסניה והוא רוצה להמשיך בשער הנבחרת. המשחק בבאר שבע יספק לו הרבה עבודה והופעה איתנה תבטיח את האפודה הראשונה אצל אלי גוטמן, עוד בטרם מתכנסים בשפיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: וסרמיל
קהל: 7200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully