וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי חגג את שיא הניצחונות: "קבוצה גדולה, שחקנים גדולים, מועדון גדול"

ריאל מדריד השלימה ניצחון 16 ברציפות, אנצ'לוטי שבר את השיא של מוריניו ונוניוז והחמיא לכריסטיאנו: "המפתח לניצחון". וגם: הניצחון ה-200 של רונאלדו בבלאנקוס, המספרים של ההישג

סרחיו ראמוס, קרלו אנצ'לוטי, גארת' בייל, ריאל מדריד, מסמנים 16 ניצחונות רצופים. טוויטר, צילום מסך
שלא ייגמר לעולם. אנצ'לוטי, בייל וראמוס מסמנים 16/צילום מסך, טוויטר

קרלו אנצ'לוטי יכול להיות גאה על עוד הישג מתוק: הוא שוב עבר את ז'וזה מוריניו. לריאל מדריד של "המיוחד" לקח 51 שנה כדי להשוות את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון, והיא עשתה את זה בעונת 2011/12 תחת מוריניו, שהשווה שיא מ-1960/61 של הבלאנקוס תחת מיגל נוניוז. אתמול (שבת) ריאל מדריד של אנצ'לוטי רשמה ניצחון 16 ברציפות, 1:2 על מלאגה, וכבר בשנתו השנייה, האיטלקי יכול להיות גאה בהישג של קבוצתו ובכושר המרשים שלה.

כזכור, ריאל פתחה את העונה בצורה מאכזבת, ונראתה סוערת אחרי עזיבתם של צ'אבי אלונסו ואנחל די מריה, ואחרי הפסדים לאתלטיקו מדריד בסופר קופה ובליגה, ואחרי דיווחים על משבר בחדר ההלבשה. אבל הרצף הנהדר של ריאל מדריד התחיל עם ניצחון על באזל בליגת האלופות, ומשם היא לא עוצרת, כשבדרך היא מנצחת את ברצלונה, בילבאו, פעמיים את ליברפול, ועוד היד נטויה.

אגב, אם ריאל תנצח את שני המשחקים הבאים שלה (וזה די ריאלי, בהתחשב בעובדה שהיריבות הן קורנליה בגביע וסלטה ויגו בליגה), היא תשווה את השיא של ברצלונה - 18 ניצחונות רצופים תחת רייקארד ב-2005/06.

אנצ'לוטי אמר על השיא של ריאל מדריד: "זה חלום, אני מאושר. אנחנו מאוד שמחים על הרצף, אבל אני בר מזל לאמן קבוצה גדולה, עם שחקנים גדולים במועדון גדול. אני מעריץ את השחקנים האלה, אבל זה רק חלק קטן בעונה ארוכה מאוד".

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
שני בישולים, במשחק בינוני. רונאלדו/AP

כריסטיאנו רונאלדו אומנם בישל שני שערים, אבל הוא לא כבש לראשונה זה 20 (!!!) משחקים שבהם הוא משחק את כל 90 הדקות. הפעם האחרונה שבה זה קרה הייתה בחודש ינואר. עד למשחק מול מלאגה, הוא כבש ב-11 משחקי ליגה רצופים. "אהבתי מאוד את המשחק שלו", אמר אנצ'לוטי על הכוכב של ריאל, "הוא עשה עבודה פנטסטית. הוא לא כבש, אבל היה המפתח לניצחון. זה נדיר שהוא לא כובש, אבל גם הפעם הוא בישל פעמיים".

אגב, זה היה הניצחון ה-200 של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד. 138 מהם היו בליגה, 41 במסגרות אירופאיות, 19 בגביע המלך, אחד בסופר קאפ, אחד בסופר קופה. אחרי כיבושים בחמש מסגרות שונות, בסוף השנה תהיה לו הזדמנות לכבוש במפעל בו טרם כבש: גביע העולם לקבוצות.

מרסלו הוסיף בסיום ש"השיא הזה ממחיש כמה קשה אנחנו עובדים, המטרה שאנחנו מציבים לעצמנו היא לעבוד בצניעות, נחישות וכוח רצון. היה משחק קשה, תמיד קשה לנצח פה, אבל נלחמנו וניצחנו".

עוד באותו נושא

ספרד: ניצחון 16 ברציפות לריאל מדריד, 1:2 במלאגה

לכתבה המלאה
גארת' בייל, ריאל מדריד. AP
הכפיל ונתן שקט. בייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully